hoi allemaal
Ik heb sinds kort een Philips 777 reciever van mn pa gekregen. Hij heeft deze in het begin van de 80-er jaren nieuw gekocht. Deze reciever doet het ook nog prima en heeft ook mfb uitgangen. Ik kan er nergens info over vinden. Kan iemand er hier iets meer over vertellen?
bvd jeroen
Hoi Jeroen,
Ik ken alleen de 777 platenspeler van Philips, die mijn vader gekocht heeft toen mijn ouders getrouwd zijn. Hij heeft er nu nog steeds veel plezier van!
Thomas
PS Het is misschien leuk als je er wat fotootjes van doorstuurt? Als je een digi hebt uiteraard.....
Groeten!
[%sig%]
Ik ken wel de 779 receiver en die is zeer goed! zilver met digi aanduiding
Ik zal een foto meesturen.
Groet
Ernst
hoi allemaal...
Ik heb helaas geen digicamera. Het is in ieder geval een zwaar en serieus apparaat toendertijd. Deze heeft ie toen gekocht met een 977 draaitafel en een n 2521 casettedeck. De draaitafel heeft ie nog steeds, maar deze jengelt nogal. De reciever heeft stappenvolumeregelaars etc. Ik ben beniewd of er nog technische gegevens zijn van deze versterker( die trouwens nog nooit kapot is gegaan)
bvd jeroen
Ik heb nog een PHILIPS folder waar deze 777 in staat, met foto natuurlijk. Ik wil deze best scannen en mailen.
Wil je dan de zwarte of de zilveren uitvoering?
Ik heb zelf 2x een 799. Een hiervan is op een 544 setje aangesloten.
In de folder staat wel iets aan technische gegevens en ik wil deze ook best wel eens scannen oid.
Groeten,
Hilbrand
Hoi Hilbrand,
Welke folder is dit, ik bedoel welk jaar? Misschien is het leuk als deze op de site komt, zodat meer mensen eens kunnen kijken hoe die 777 en 799 eruit zien..... Als je hem zou scannen en mailen naar offbeat@home.nl dan zorg ik ervoor dat hij op de site terecht komt!
Groeten!
[%sig%]
Ik heb 2 keer de 798 die met afstandbediening hoef je je stoel niet meer uit.
Heb allen problemen met de uitlezing mist twee van de vijf digits.
Weet jij een oplossing daarvoor??????
Ik zal Thomas een foto van mijn 799 sturen!
Ook ik ben geinteresserd in de specs van de 799!
Ernst
hoi allemaal....En bedankt voor jullie reacties!!! .Ik heb een beetje een late respons, maar mn pc lag op zn...........
Hob.....Ik zal even via je e-mail reageren.....
thnx allemaal..
grtzzz jeroen