Meldingen
Alles wissen

dcc 600

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
535 Bekeken
(@robweijers)
Active Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Ik heb hier een dcc 600 in gebruik als D/A omzetter voor het geluid wat uit de computer komt. Nu ik wat meer tijd heb leek het me wel aardig om eens wat bandjes vol te spelen met wat 12"es (spoelenrecorder staat nu ik rijkelijk voorzien ben van MFBΒ΄s bovenaan het verlanglijstje). Opnamen zijn 100x beter dan als je er een cdr van maakt op de comp en heb ook nog eens een brakke cd speler (CD 604).

Maar goed, om even bij het probleem te blijven, het laatje van de dcc speler blijft nogal eens hangen. Met de hand het wieltje van het loopwerk een zetje geven helpt wel maar is niet erg handig... Heb al eens zitten kijken of er iets blijft hangen maar kan niet echt iets vinden wat in de weg zou zitten. Dus voordat ik in mijn ongelooflijke handigheid en geduld het loopwerk helemaal verpruts: is er iemand bekend met dit probleem en weet een oplossing??

ps, ik heb wel een bandrecordertje. Zie er net een op marktplaats staan:

http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=audio&u=bandrecorders&ID=25014&ret=%2Fmarkt%2Faudio%2Fbandrecorders%2F25014.ht m"> http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=audio&u=bandrecorders&ID=25014&ret=%2Fmarkt%2Faudio%2Fbandrecorders%2F25014.htm

is alleen niet echt iets om in de huiskamer op te stellen, hij is een beetje groot.

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member

Beste Rob,

Ik herken dit probleem uit sommige vroege CD spelers van Philips, die hadden ook moeite met het openen van de lade. Dit probleem was dan te wijten aan een gaar snaartje, waarmee de lade wordt geopend. Je kunt het vervangen, maar binnenstebuiten draaien helpt ook πŸ˜€

Grt!

BeantwoordenCiteren
(@robweijers)
Active Member
Topic starter  

Het is een platte snaar dus dat draaien zal wel weinig schelen. Eens kijken of hier in de buurt nog snaarjes te koop zijn...

BeantwoordenCiteren
Deel: