Meldingen
Alles wissen

Kosten reviseren set MFB545

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
518 Bekeken
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Mijn eerste set MFB 545 staat inmiddels alweer bijna een jaar stil...... Goed geklonken hebben ze nooit -> woofers zijn vervangen door Philips-woofers met daarop het MFB-element gemonteerd (DIT WAS AL!!!). De terugkoppeling werkt, maar niet goed. De bass-speakers hebben een gigantisch uitslag, traagheidsloos wel te verstaan. Dus je kunt nagaan, klinkt nergens naar. Nu kan ik me ook nog herinneren dat de laaste keer dat ze aangesloten hebben gestaan, 1tje ontzettend kraakte/bromde. En als laatste mankement, bij beide zijn de achterkanten eruit gezaagd geweest......... jaja, vraag me in godsnaam niet WAAROM, maar het zij zo! Het is idd geval wel goed dichtgemaakt, dus geen rommel en er is van voren en opzij niets van te zien.

Eigenlijk zijn het perfect speakers, mooie kasten, frontjes in perfecte staat = geen verkleuring, bloedmooi bedieningspaneeltjes, geen gekraag van schakelaars, CINCH-aansluiting (I LIKE THAT!), etc, etc...... Alleen dan in het begin genoemde mankementen, die het wel zo maken dat ze niet om aan te horen zijn.

Nu dacht ik bij mezelf, ik kan 2 dingen doen, of ze verkopen of ze houden en ze op laten knappen. Met andere woorden, 2 nieuwe woofers erin en de beide versterkmodules na laten kijken -> te laten reviseren.... Wat dan uiteindelijk het gehoopte resultaat op moet leveren van 2 MFB545's die als nieuw klinken!

Maargoed, wat zijn hiervan de kosten, hoeveel tijd zou erin gaan zitten en heeft iemand misschien adressen waar ik dit zou kunnen laten doen?

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

Citeren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Ton,

Als je wilt kunnen we het in krimpen voor je doen, je kan herman even mailen voor een prijsopgave.

groeten,

André

BeantwoordenCiteren
Deel: