Meldingen
Alles wissen

krijg mijn 22RH541/00r niet werkend

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
507 Bekeken
(@venxir)
Eminent Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Ik kreeg gister van een neef van me deze boxjes gratis, en dacht hey die 2 boxjes kunnen leuk dienen als rears voor mijn muziek en films.Ik heb een versterker voor die gebruik voor mijn boxen voorm ij deze versterker is iets van 2x 80w en er zitten nu 2 grote boxen op van elke zo'n 80w.

Nou ik maak even een geschikt kabeltje voor de versterker en plug hem erin, maar er gebeurt niks, en gaat een rood ledje aan op de speakers, toen de hooftelefoon aansluiting geprobeerd maar dat werkte ook niet.

Ik heb hem ook op 19 v geprobeerd maar werkte ook niet. Heb ik heb misschien gemold door van voltage te veranderen?

Ik horo oko steeds een TIK van een reliaas ofso wanneer de ledjes aan/uit gaan.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Hoi Maikel,

Als je het relais hoort en de LEDs gaan aan en uit betekent dat dat de box wel signaal binnen krijgt. Ze de boxen op 19 Volt als je de uitgang van je versterker gebruikt, want eigenlijk hebben ze al een eigen versterker en zijn ze bedoeld voor line-signaal. Daarvoor zijn de andere standen van de schakelaar.
Als er totaal geen geluid uit de boxjes komt zouden er wel eens zekeringen of andere zaken kapot kunnen zijn. Het lijkt me sterk dat alle eindtorren eruit liggen, tenzij de boxjes vreselijk mishandeld zijn.
Breng ze eens langs bij een Service Punt, misschien kunnen ze je daar van dienst zijn.

Succes!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: