Hey Thomas,
Ze zei net al dat je haar op ideeen brengt wat ze zoal kunt doen met mijn mfb's als ik er niet ben.Bestaan er ook alarmsystemen voor mfb's??of kettingen om ze aan de muur vast te maken met een slot waarvan ik alleen de sleutel heb??Gelukkig heb ik de advertentie verwijderd.Heb nog een aantal setjes staan die ik nog moet schoonmaken of nog deels moet zien te repareren.3 setjes 532 waarvan 1 box met een deels defecte versterker,Een stel 587 waarvan 1 box met een woofer met gebroken litzendraad en een stel Aristona 567's die ik nog moet schoonmaken.En dan nog es een berg din kabels zien te vinden om ze tegelijk aan te sluiten.
Groetjes,
Marco en Anneke.
Dat benne geen leuke geintjes!! Maar ik heb de link er maar af gehaald.
Blijft natuurlijk het scheurtjes probleem. Je zou eigenlijk rubber moeten kunnen reinigen met van dat spul uit de printerwereld en dan een laagje rubber er overheen aanbrengen, maar ik weet niet of dat kan met rubber? (kun je dat vloeibaar maken of opdampen?)
Het komt uit een boom van oorsprong en dan vloeit het wel.. maar ik heb me nooit in het maakproces verdiept, daarvoor moet je bij Vredestein informeren of zo π
? heb een paar dagen niet gekeken, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen?
Als ik het goed begrijp is Thomas is geen 'happy' puppy meer
en ik geloof dat het er aan zit te komen dat Anneke binnenkort verkocht wordt? π π π
Hihi, Remi
Hoi Remi,
Leuke samenvatting van het geheel π
Hallo allemaal,
Inderdaad een leuke samenvatting Remie.Moet er overigens niet aan denken om Anneke te verkopen.Meuh!!Maar we wijken een beetje v/d topic af.Heb inmiddels de randen ingesmeerd met menthol poeder om ze wat soepeler te maken.En hopen dat die scheurtjes geen kwaad kunnen.Of is er nog iemand die een goed idee heeft??
Groetjes,
Marco en Anneke.
@HappyPuppy wrote:
Wat betreft die rubber regenerator, ik heb er wel eens van gehoord in de bandrecorder-en-aandrukrollen scene. Een gladde aandrukrol wordt hiermee ingesmeerd, waardoor een laagje weggebeten wordt. Wellicht is het in die hoek te zoeken?
In de tijd dat ik service aan printers deed hadden we ook zo iets op de zaak. Dat heette "platen cleaner". Je lost dan een dun laagje van de buitenste laag rubber op. Een paar seconden googelen levert b.v.
http://www.techspray.com/specialtycleaners.htm
op
Je lost niet alleen iets op, ik begrijp dat het goedje ook iets achterlaat wat het rubber soepel houdt.
Googelen is leuk, maar zoek eens een winkeltje in de buurt die een busje heeft... ? Heb ik nog niet gevonden (en jij woont in de buurt, dus als je een tip hebt dan graag! )
Je kunt ook een dun laagje rubber weghalen met THINNER.
Wel heeeeel voorzichtig doen. eerst een klein stukkie proberen of oefenen op een oude binnenband van de fiets.....
Met Pledge krijg je de kast en de rubberranden weer mooi....