Een van de buren (als flatbewoner heb je er veel) heeft een paartje 22rh499's.
Ze staan er groots bij, worden vooral als bijzettafel gebruikt maar klinken indrukwekkend.
Ik wil wel vragen of genegen is ze weg te doen maar misschien leest ie zelf mee. Zal 'm in ieder geval even op dit forum attent maken.
Joop.
Offtopic, maargoed.
Joop, is dat niet ook eenbeetje eigenbelang? Ik heb buren met kleine sony boxjes, en die maken me van tijd tot tijd goed gek!
[%sig%]
Ach hij heeft ook 4 544's dus er kan toch nog herrie genoeg gemaakt worden.
En ik kan ook een kilowatt RMS audio maken als het moet 😉
[%sig%]
Joop,
Zou erg mooi zijn !
Je zegt "misschien leest ie wel mee" ik krijg de indruk dat je Marnix bedoeld
En dat hoop ik niet, want die doet zijn set toch nooit weg.............
Nee hoor het is Marnix niet. Of Marnix moet in Eindhoven wonen en een alias gebruiken.
Joop
Klopt Joop, het is inderdaad Marnix niet, Ik heb een afspraak met de beste man voor maandag, ik heb begrepen dat jij ook aanwezig bent, met een goede PRE-AMP.
Tot dan..............Groet: Martijn'79
[%sig%]
Ja, we hebben zojuist een Kenwood KA8300 geinstalleerd. Die heeft geen moeite om de 499's aan te sturen met 2*100W RMS.
Joop, dat is waar, maar de boxen zijn maar 50 watt. ( mijn ervaring is dat de 22rh-serie luidsprekers aardig op hun donder moeten hebben willen ze de geest geven , maar ik zou toch vriendelijk willen vragen ze niet al te bruut te laten zingen.
i.v.m: ZELDZAAM OBJECT. ( het is natuurlijk geen 587's )
Joop,
Ik heb hier thuis de "kleinere broertjes" 22rh/496 op een philips buizenversterker van 2x12 watt. Ongeloofelijk wat dat scheelt met een "gewone amp"
Ik ga over een tijdje op zoek naar 2x monoblokjes buizeneindversterkers voor de 499's Die plaats ik dan ieder 1 op de bovenkant box.
Dan mijn NAD PRE-AMP ervoor, en dan wil ik nog wel eens zien wie mij overtreft met zuiver "Philips Hi-Fi" geluid.
Haha, Tot morgenavond !
Ik zag gisteren trouwens nog een setje 22rh492's liggen bij een kringloopzaak hier in Ehv.
Dat voor echte fanaten die de hele reeks verzamelen 😉
Joop
Bij mij zingt nooit iets bruut :muziek:
[%sig%]
Oke Hans jij bent ook een echte liefhebber zo te horen.....
Tot morgen.
Uiteraard 🙂
tot morgen
[%sig%]