Ik zou niet weten hoe ik het probleem moet omschrijven. Zie daarom deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=ZkarNpXz8t4
De woofer trilt hevig en maakt een geluid dat door merg en been heengaat... Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
dit is een vrij apart bijgeluid voor de 587 , ik zou eens beginnen met nasolderen en de kleine elco's vervangen , deze zijn toch echt op na 35 jaar . vergelijk na het herstellen de gereviseerde box eens met de originele box , dat verschil hoor je !
vooral de elco's in het lichtblauw op de staande print zijn slecht na al die tijd. voor een paar euro aan elco's gaat erin , ik meen een 15 stuks...
een tijdje terug had ik een box waar het laag ook rare geluiden maakte , dat kwam door een bc tor in de aansturing van de eindtrappen , ik kon de defecte tor niet uitmeten , maar na het vervangen van een 4 bc torren was het probleem weg ( kwam door de hfe die niet goed meer was ).
de afdichting in de achterwand dient ook vervangen te worden , deze is niet meer luchtdicht na het openen . bouwmarkt tochtband is er prima voor.
de paarse elco's van de foto zijn de nieuwe al ,maar de originele op die print zijn erg slecht vaak . ook zitten er een aantal op de versterkerprint zelf .