Datum meeting 2008 ...

Meldingen
Alles wissen

Datum meeting 2008 bekend : 24 mei

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
652 Bekeken
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Gelukkig hebben we voor de meeting in mei toch nog een datum en een lokatie kunnen vastleggen !
Waar we eerder uitgingen van een ruimte in Almere zijn we uiteindelijk weer in
Klaaswaal uitgekomen.

Een meeting die dit keer in teken zal staan van het ruilen, verkopen en demonstreren
van allerlei nostalgische apparatuur. Door deze opzet wordt de meeting natuurlijk
extra aantrekkelijk wanneer een ieder zoveel mogelijk apparatuur meeneemt. Reserveer
je van te voren een gratis tafel, hoef je niet op een kleedje te gaan zitten.

Voor reparatie en onderdelen zal servicepunt Krimpen aanwezig zijn, met nog enkele
verkrijgbare onderdelen o.a. blauwe gloeilampjes uit de dac960 enz. Tandwielen uit
de cd9xx serie, regelknopjes van de DSS serie, dinkabels en nog veel meer.

Kortom : Wil je je setje mfb's laten zien, heb je leuke randapparatuur, heb je zowieso
teveel spullen staan waar je vanaf wilt, of wil je gewoon eens kennis maken met
andere freaks mag je deze meeting natuurlijk niet missen.

http://www.mfbfreaks.nl/html/meeting/meeting.ht m"> http://www.mfbfreaks.nl/html/meeting/meeting.htm

Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member

πŸ˜€ Joepie weer een meeting! Hartstikke mooi 8)

πŸ’‘ doen we nu wel een plakkertje met ieders naam erop?
vorige keer liepen we elkaar nogal mis zo bleek achteraf.

BeantwoordenCiteren
 4cv
(@4cv)
Estimable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden

πŸ™ Jammer; op 24 mei a.s. kan ik helaas niet aanwezig zijn.
Precies op deze datum organiseer ik voor mijn andere hobbyclub (klassieke auto's) een 'voorjaarsrit'.

BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member

@herman wrote:

http://www.mfbfreaks.nl/html/meeting/meeting.ht m"> http://www.mfbfreaks.nl/html/meeting/meeting.htm

Herman ik kom ook 1 vraag hoe groot zijn de tafels? ik bedoel maar kann zijn dat ik 2 tafels nodig heb, zou leuk zijn als ik hoor dat er ook interesse is aan 900 serie spul, heb ik gebruikt en...nieuw Ja nieuw in de doos, zeker 5 units, verder cdrΒ΄s met en zonder garantie van nou ja tot nieuw (een zilveren MINI cd recorder) en een pickup fp 930 niet nieuw(jammer hΓ©) maar wel goed en nagekeken en een nieuwe snaar natuurlijk,
herman zeg me hoe groot één tafel is.
tot ziens πŸ™„

BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member

@Remi wrote:

πŸ˜€ Joepie weer een meeting! Hartstikke mooi 8)

πŸ’‘ doen we nu wel een plakkertje met ieders naam erop?
vorige keer liepen we elkaar nogal mis zo bleek achteraf.

Plakkertje? ja leuk , weten we direct wie we wel en niet ...... ❓
zal denk ik best meevalen hoor.

BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Ha gelukkig toch een meeting! Dat ruilen is ook wel leuk.Zeg Remi...als jij nou de dcc 850 meeneemt. πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

BeantwoordenCiteren
(@annihilism)
Reputable Member

Hey leuk!

Ik zal even een auto proberen te regelen en nazoeken of ik op dat moment kan. Ik denk alleen dat ik mijn DUX 6544's op dat moment nog niet gereviseerd heb πŸ™ maar ja, je kunt niet alles hebben (zal ze iig meenemen als ik kom :D). Kweet niet of het anders spul interessant is om mee te nemen, zal vast wel al een setje FB821/825 MFB585's en 800 serie spul staan op de meeting van iemand anders.

Groetjes

BeantwoordenCiteren
(@spacelynx)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

Een meeting die dit keer in teken zal staan van het ruilen, verkopen en demonstreren

Gelukkig komt er ook weer een vergelijkingstest onder de bezielende leiding van Piet zelf. Ik kreeg een P.M.etje van hem met de vraag om mijn setje 9436's mee te nemen. Vorige keren miste ik die in het rijtje.

BeantwoordenCiteren
(@han-hoogendoorn)
Estimable Member

Piet, Herman,
Goed initiatief om een meeting te organiseren ! Als er tijd is wil graag mijn zelfbouw 587 demonstreren.
Han

BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member

@Annihilism wrote:

Hey leuk!

Ik zal even een auto proberen te regelen en nazoeken of ik op dat moment kan. Ik denk alleen dat ik mijn DUX 6544's op dat moment nog niet gereviseerd heb πŸ™ maar ja, je kunt niet alles hebben (zal ze iig meenemen als ik kom :D). Kweet niet of het anders spul interessant is om mee te nemen, zal vast wel al een setje FB821/825 MFB585's en 800 serie spul staan op de meeting van iemand anders.

Groetjes

Ik weet niet waar je woont, ik kom van roermond en als je wilt kan ik je meenemen(als het een beetje in de richting is)
meld je

BeantwoordenCiteren
Deel: