@4cv wrote:
Cyberjan schreef:
wat is bij jou midden nederland?
Is rond Almere een beetje het midden van Nederland? π
Nee joh, Eindhoven is het centrum van Nederland natuurlijk π (ook qua voetbal trouwens..)
(ook qua voetbal trouwens..)
Weet je dat nou wel zeker??? π
@Niki wrote:
Bij deze dus een (stomme) vraag,Is er al iets gepland over de meeting dit jaar?Of is nog niemand daar mee bezig. π
Een naam weet ik al:
Welcome to the pleasure dome! π―
Hehehe. 4cv , Utrecht is natuurlijk leuk voor een hoop freaks.
heb je al een idee wanneer je die ruimte kunt krijgen?
En hoe is het daar in de buurt met parkeren?
@4cv wrote:
Eventueel zou ik wel een (gratis π ) ruimte kunnen regelen in het midden van Nederland.
Ik zou zeggen,"ergens " moet een begin gemaakt worden,het beste is een paar data doorgeven, wat dus ook geschreven is parkeer plaats?
Ik vind vele lezen ,maar weinig reageren als het er er om gaat iets op benen te zetten. of mag ik dat niet zeggen? ik heb wat dit aangaat al drie keer aangeboden te helpen, ik denk er zijn haast 1000 leden?
ook een idee de 1000ste te "eren" natuurlijk op een meeting, ik weet niet iedereen heeft tijd om wat te doen , het moet mogelijk zijn zoΒ΄n mannetje of 6,7,8,9,10 te organieseren.....
Jij mag alles zeggen π
Als er een ruimte is en een datum is er een begin. Ik kom uiteraard wel weer met een hoop spullen net als vorig jaar en daarvoor. het leukste is als meer freaks dat doen, neem lekker wat mee, ter demo of ter ruil/verkoop.
Maar dat komt wel.
Over die 1000 gebruikers, sja elk forum heeft een hoop leden die zich aangemeld hebben en vervolgens niet meer komen of wel komen maar alleen lezen.
Het is wachten op een definitieve uitspraak over een centrale lokatie. ( parkeren is geen probleem daar )
Wanneer dat bekend is kan iedereen z'n spullen vast klaarzetten ...
gokje: april/mei
@herman wrote:
Wanneer dat bekend is kan iedereen z'n spullen vast klaarzetten ...
gokje: april/mei
dat is mooi,ik begin hoewel ik net alles uitgepakt heb na de verhuizing,alweer een paar spulletjes inte pakken,zoals het er nu uitziet met kleine aanhangwagen, daar mOvieman met me meerijd en ook spullen heeft om te laten zien/verkopen.....de aanhangwagen is ongeveer 2meter lang en hoog 1,40meter....nog meer liefhebbers?met spullen?even schrijven en wel zelf alles goed inpakken hΓ¨! π π
Als het zo zou komen ben ik NIET verantwoordelijk voo die spullen,als er onderweg iets zou sneuvelen π π‘ π
Het is maar goed dat ik nog alle originele dozen heb, dus die stevige van vroeger met piepschuim en GEEN ei-karton "inlays" van tegenwoordig! π
P.S.: Cyberjan de term W.A. zegt jou dat iets?
Als je moet betalen om je auto te kunnen parkeren in bijvoorbeeld een "Tiefgarage" dan kunnen er 100 bordjes overal staan met "Wij zijn niet verantwoordelijk...blablabla" en toch zijn de "Betreiber" in alle gevallen aansprakelijk voor eventueel geleden schade, althans in de Nederlandse wet is dat zo geregeld, ik weet niet hoe het in jouw land Duitsland is... π
Ik geloof zelfs dat je de Gemeente aansprakelijk kunt stellen als je auto door vandalen op een betaalde parkeerplaats beschadigd wordt, ja ze willen zo nodig overal parkeermeters neerzetten (lees geld vangen) dan dokken ze ook maar als er iets gebeurt, nietwaar... π
De verklaring zit 'm hier in dat je betaalt voor een service en derhalve ook service mag verwachten, lees: je auto "beschermd is/ wordt".
Groetjes. π
COOL! Ben benieuwd naar het verschil tussen de 930 en 930SE π Die heb je toch beide?
@Zapper wrote:
COOL! Ben benieuwd naar het verschil tussen de 930 en 930SE π Die heb je toch beide?
Oh... dus jij gaat ervan uit dat ik 4 speakers meeneem naar de meeting t.z.t. ? Van wat ik begrepen heb van AndrΓ© gaan we ijsmachines testen... π
Groetjes. π
Dat is ook goed. Aardbeien en citroen voor mij graag π (van ieder 1 bolletje)
@m0vieman wrote:
Het is maar goed dat ik nog alle originele dozen heb, dus die stevige van vroeger met piepschuim en GEEN ei-karton "inlays" van tegenwoordig! π
P.S.: Cyberjan de term W.A. zegt jou dat iets?
Als je moet betalen om je auto te kunnen parkeren in bijvoorbeeld een "Tiefgarage" dan kunnen er 100 bordjes overal staan met "Wij zijn niet verantwoordelijk...blablabla" en toch zijn de "Betreiber" in alle gevallen aansprakelijk voor eventueel geleden schade, althans in de Nederlandse wet is dat zo geregeld, ik weet niet hoe het in jouw land Duitsland is... π
Ik geloof zelfs dat je de Gemeente aansprakelijk kunt stellen als je auto door vandalen op een betaalde parkeerplaats beschadigd wordt, ja ze willen zo nodig overal parkeermeters neerzetten (lees geld vangen) dan dokken ze ook maar als er iets gebeurt, nietwaar... π
De verklaring zit 'm hier in dat je betaalt voor een service en derhalve ook service mag verwachten, lees: je auto "beschermd is/ wordt".
Groetjes. π
Ja ik ken de term W.A. en jouw vergelijking met een "tiefgarage" gaat hier niet op, want ik vraag geen geld om dat spul te rijden en voor jullie ook niet dus ,zo ik 1 euro nemen...dan ben je "verzekerd" bij mij....zo is het systeem ook (dacht ik π )
maar misschien weet iemand hoe het precies in mekaar zit
LOL @ Cyberjan!
Ik zit maar wat te stangen joh! Uiteraard wordt IEDERS medewerking van harte gewaardeerd en dus ook de jouwe!!! π
Groetjes. π
@m0vieman wrote:
LOL @ Cyberjan!
Ik zit maar wat te stangen joh! Uiteraard wordt IEDERS medewerking van harte gewaardeerd en dus ook de jouwe!!! π
Groetjes. π
je moet me toch langzaam kennen, ik wilde een discussie openen 8)
En ben benieuwd of er nog iemand meerijd oh ja voor ik het vergeet, met aanhangwagen(tje) alleen met duits kenteken π―