Cool! 😀
we staan trouwens op hifi.nl in de agenda! Als dit geen super meeting wordt dan weet ik het niet meer ...
@André wrote:
we staan trouwens op hifi.nl in de agenda! Als dit geen super meeting wordt dan weet ik het niet meer ...
Ik kwam het zojuist op hifi.nl tegen ->
http://www.hifi.nl/nieuws/39658/8ste_MFBfreaks_meeting.htm l"> http://www.hifi.nl/nieuws/39658/8ste_MFBfreaks_meeting.html
Ziet er aanlokkelijk uit, dus denk dat het idd vrij druk zal worden! In ieder geval succes de 24ste!!!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Andre had mij gevraagd voor een DTS surround demo op de 24ste.
Helaas heb ik moeten afzeggen maar ik ben aan het proberen om een bevriende surround audio fanaat te strikken om alsnog een demo te geven.
Andre, meer info via email. Ik hoop dat je nog plaats hebt.
@Zapper wrote:
Zeker, zoals vorig jaar die mooie buizenamp uit Belgie 😉
Als er meerdere mensen iets te demonstreren hebben (of het nou te koop is of niet) stel ik voor een rondje door de zaal te maken met de goegemeenschap waarbij de anderen de audiokranen even dicht houden. 😉
Als er belangstelling is in die Philips buizen-amps neem ik ze mee om te demonstreren.ik heb wel geen Philips speakers...Of het moeten MFB's zijn.
Is dat een probleem dat ik een set Dynaudio's meeneem om op de buizenamp's aan te sluiten?Ik heb evt.ook nog een set Cerwin-Vega's waar ik de 12"ers heb vervangen door de AD12100/8. Sommigen onder jullie weten dat ik uit België kom en dat is voor mij ongeveer 200Km (enkel) rijden.Voor mij is het dus erg vroeg vertrekken als ik weer materiaal mee moet nemen.Maar als er echt belangstelling voor is graag.Ik zou ook weer de andere Philips zelfbouw versterkers en mengpanelen kunnen meenemen.Die naar horen zeggen ook vrij onbekend zijn
Ik was vorig jaar trouwens veeeel te laat en heb dus niet echt iets fatsoenlijk kunnen demonstreren...Heb toen nog nét de laatste boxvergelijking kunnen bijwonen.
Wat mij betreft mag iedereen van alles meenemen, de luistersessies in de agenda is een uitgangspunt, in een andere ruimte hebben we ruime tafels voor een ieder die tijdig een tafel reserveert.
Op zo'n plek kun je dus demonstreren, verkopen etc etc.
Leuk als je Philips (mfb) meeneemt, maar er is duidelijk ook belangstelling voor overige merken.
Ik zou graag mijn originele nog nooit afgeregelde 545's eens willen vergelijken met een set afgeregelde...Maarja ik moet zien dat ik alles geladen krijg hé 8) En er moet natuurlijk ook iemand zijn die een set afgeregelde 545's heeft...
545's van mij komen zoiezo mee
En die zijn natuurlijk perfect afgeregeld 😆 Zou je dat zien zitten om eens te vergelijken???
Het is bij afregelen niet alleen het geluid, natuurlijk, een foute mfb terugkoppeling hoor je wel.
Maar een ruststroom hoor je niet maar kan wel zorgen dat alles te warm wordt. Wat ook een rol speelt is veroudering van elco's vooral, daardoor ga je ook verschillen horen.
Het is met 20-30 jaar oude apparaten sowieso aan te bevelen die eens na te laten kijken als je ze weer conform de specificatie wil hebben.
Het MFB werkt fatoenlijk.En al de rest ook eigenlijk.Ik ben gewoon benieuwd of er veel verschil zit in de 30 jaar tussen het origineel en het "gereserviced" model...
En moest er nu veel verschil in zitten zou ik een service beurt kunnen overwegen 😉
Niki,
Mijn set is opnieuw afgeregeld maar er zijn verder geen componenten vervangen. Als de tijd het toelaat kunnen we zeker een vergelijking doen, echter wel onder voorbehoud. We hebben namelijk een druk programma waarbij we ook een aantal passieve boxen willen vergelijken. Als je de gelegenheid hebt om ze mee te brengen zou ik dat zeker doen.
groeten,
André
Als ik de plaats in de auto heb neem ik ze mee.Hoe dan ook ze klinken nog steeds verbluffend goed.Ik heb ze wel al vergeleken met erg dure Hi-Fi boxen maar zo laag en zuiver komt alleen maar de 545 8)
@herman wrote:
Op dit ogenblik is er nog ruimte voor extra verkooptafels.
Als je een tafel wilt reserveren graag een mailtje naar het info -add- mfbfreaks.nl adres, dan weet je zeker dat je je spullen voor de verkoop / ruil makkelijk kunt neerzetten.
Herman, ik heb een mail gestuurd en krijg één dag en drie uur later deze mail terug als niet aangekomen?
Dus mijn vraag zo, is er nog een tafel of niet , graag zsm antwoord.
Ik had je ook bij de rubriek:datum meeting 2008 volgende geschreven :
Herman ik kom ook 1 vraag hoe groot zijn de tafels? ik bedoel maar kann zijn dat ik 2 tafels nodig heb, zou leuk zijn als ik hoor dat er ook interesse is aan 900 serie spul, heb ik gebruikt en...nieuw Ja nieuw in de doos, zeker 5 units, verder cdr´s met en zonder garantie van nou ja tot nieuw (een zilveren MINI cd recorder) en een pickup fp 930 niet nieuw(jammer hé) maar wel goed en nagekeken en een nieuwe snaar natuurlijk,
herman zeg me hoe groot één tafel is.
tot ziens
en geen antwoord gekregen.
daarom zou het leuk zijn als ik überhaupt wat hoor.
🙄 😉
Voor jou hebben we ook een tafel hoor !
Die mail was er tussendoor geglipt denkik ?