hoi hoi allemaal hier een bericht van jim.
ik ging 2weken geleden naar een maatje van mij hij heeft een 2de hans
spullen winkeltje-en daar stonden ze de philipsen ls boxen en jawel de 22ah468 wou ze altijd al heel graag hebbe,zagen er heel erg goed uit smetteloos zegge ze dan. en voor 50 euries,ik naar huis en aansluiten op de quad 405 en draaien maar (ik wist niet wat ik hoorde wat een sound en alle speakers in orde hellemaal kicke) IK ZIT AL JAREN IN DE PROF OUDIO REPARATIE V A M-N 13DE,die dinge zijn echt heel erg goed,nou ja ik gelijk open schroeven -en de beroemde lampjes als beveiliging-een min puntje-voor de dempings vactor-heb het gemeten het rendement licht
ongeveer 4procent lager met het lampje voor de woofers zit er in serie in met de woofers,het mid en hoog hebben er niet zo-n last van en het scheeld 1 ohm met hele systeem ik heb het lampje 24 volt 45 watt door ver bonden en het kan echt geen kwaat je moet echt zo hart gaan met die dingen,en dan staan je buren al voor je deur haa haa,en het scheeld echt meer geluid en ze klinken wat strakker,beter in het laag ik heb het getest met de ad8066.... en toen toegepst in de 468 eerst een kant en toe de andere kant,echt bizar goed,ik had de jbl l100,staan nu aan de kant,en de 468gers hebben een rendement van ongeveer 98db 1mtr 1watt,dit is pas echt hifi niet normaal,ik weou dit toch effe melden heren freaks, heb je vragen jullie kunnen altijd mailen altijd goed,nou groeten jim doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................
π hahaha alweer een fan erbij!
mooi spul he? P H I L I P S ! π
rendement 98dB 1W/1M? je zegt 'ongeveer' volgens mij zit je er dan zo'n 9dB naast. π