heb ze bij MP erin staan onder nr: 148812865 π en bij ebay duitsland onder de naam van mijn vrouw : Lisa 2121944 π― onder nr:130199335107 π
Doorlezen,fotoΒ΄s kijken, interesse ? graag PM π
Vragen over de luidsprekers? β Daar ik niets te verbergen heb, graag hier over het forum,kunnen jullie het allemaal lezen.
Heb er werkelijk teveel en geen plaats meer wij zijn in ruimte 50% kleiner gaan wonen...en nu bij het insorteren.......jullie begrijpen het wel...
ik wil niemand besodemieteren maar voor een paar dubbeltjes doe ik ze niet weg. FotoΒ΄s staan erbij hoef ik dan hier niet te plaatsen, zijn de originele fotoΒ΄s van de speakers!
Hoi, da's niet zo slim om zowel op ebay als op MP aan te bieden, want bij ebay moet je verplicht leveren.
je kunt dus niet iets meer via MP direkt verkopen.
@Zapper wrote:
Hoi, da's niet zo slim om zowel op ebay als op MP aan te bieden, want bij ebay moet je verplicht leveren.
je kunt dus niet iets meer via MP direkt verkopen.
Dat klopt niet helemaal hoor,iedere ebayer(die zich uitkent bij ebay )kan tot 1 Γ‘ 2 minuten VOOR het einde zijn aanbieding terugtrekken....dan is het niet meer te koop en het kost je alleen maar het geld wat je nodig had om het erin te zetten, dus als er iemand interesse heeft...... PM π
Om iets terug te trekken moet je een goede reden hebben. Ik heb het meer dan eens meegemaakt dat iemand zogenaamd ineens een apparaat kapot heeft laten vallen, vermoedelijk omdat het te weinig ging opbrengen of een vriendje het wilde hebben. Ik heb erg weinig waardering van zulke manieren van verkopen op ebay. Hou het dan alleen bij MP, daar kan en mag in principe alles (over het algemeen is mijn ervaring met MP erg goed)
@Zapper wrote:
Om iets terug te trekken moet je een goede reden hebben. Ik heb het meer dan eens meegemaakt dat iemand zogenaamd ineens een apparaat kapot heeft laten vallen, vermoedelijk omdat het te weinig ging opbrengen of een vriendje het wilde hebben. Ik heb erg weinig waardering van zulke manieren van verkopen op ebay. Hou het dan alleen bij MP, daar kan en mag in principe alles (over het algemeen is mijn ervaring met MP erg goed)
ik weet wat je bedoelt en alleen als noodrem zou ik dat doen...zolang ze niet verkocht zijn is het mijn eigendom, je weet toch ook wel als wij samen naar een tv winkel gaan en een tv willen open KAN de verkoper jouw die tv verkopen en tegen mij zeggen jij niet en dan kan je naar de polite gaan maar dat helpt niet hij is NIET verplicht het te verkopen...zo zit dat vandaag de dag in mekaar ,maar in principe heb je gelijk, als ik zie dat de prijs "goed" is dan verkoop ik ze ook, wilde alleen een deur openlaten voor MFB.. π
@Cyberjan wrote:
@Zapper wrote:
ik weet wat je bedoelt en alleen als noodrem zou ik dat doen...zolang ze niet verkocht zijn is het mijn eigendom, je weet toch ook wel als wij samen naar een tv winkel gaan en een tv willen open KAN de verkoper jouw die tv verkopen en tegen mij zeggen jij niet en dan kan je naar de polite gaan maar dat helpt niet hij is NIET verplicht het te verkopen...zo zit dat vandaag de dag in mekaar ,maar in principe heb je gelijk, als ik zie dat de prijs "goed" is dan verkoop ik ze ook, wilde alleen een deur openlaten voor MFB.. π
Juridisch gezien kom je er alleen me weg met een reserve openbaar of niet openbaar, maar dan moet wel aangegeven worden dat er een reserve is.
Een narrige bieder kan het je nog heel moeilijk maken. De mogelijkheid om in te trekken door ebay bestaat waardoor maar het aangeboden product ter veilig weliswaar geen definitief aanbod betreft, zodat je het kan terugtrekken, maar dat is confrm de geest van de veilig niet de bedoeling. Doe je het toch willen ze een reden. De de reden is natuurlijk altijd dat men er te weinig voor krijgt of per email een onderhands bod krijgt buiten ebay om. Daarom laat iedereen het ding uit zijn handen vallen.
Andere truc is bij internationale koop een exorbinante shipping calculatie na sluiten veiling te mailen aan hoogste bieder. Die bieder ziet dan alsnog van de koop af. Er zijn al accounts gesloten. Als handelaar heb je dan echt een probleem want MP wordt ebay.
Wat mp betreft ik heb al voor vrienden leveringen afgedwongen, met zet neer product a voor 150 euro. je biedt 150 euro en ja dat is dus aanbod en acceptatie. En je hangt aan de levering, vermits je erbij zet bieden vanaf. Noot: dat was ic. wel bij commerciele aanbieders. Het is een internet koop dus voor de koper gelden andere regels
en? ben je tevreden met de opbrengst?
@Remi wrote:
en? ben je tevreden met de opbrengst?
wil je het echt weten? nou ik ben niet tevreden.
maar dat is een ander verhaal, vertel ik je volgende week als ik een beetje tijd heb 8)