http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/stereo_sets/34659014.html?return=eJwlykEKgzAQQNG7CLpMOrqbEEp7k6m1JCSawRmorfTujbj6b%2FEJAfeIFycI0GMjE61jcEGV0dpUeFrMTGtSzkQqZsn2XAwHvm7ZQ%2FcUr6UdbtAO96wV38gHt8qjn7PpXTu%2FHpVFYnXfsYfG%2Ff4LcCkt&df= 1"> http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/stereo_sets/34659014.html?return=eJwlykEKgzAQQNG7CLpMOrqbEEp7k6m1JCSawRmorfTujbj6b%2FEJAfeIFycI0GMjE61jcEGV0dpUeFrMTGtSzkQqZsn2XAwHvm7ZQ%2FcUr6UdbtAO96wV38gHt8qjn7PpXTu%2FHpVFYnXfsYfG%2Ff4LcCkt&df=1
π― π―
Leuk spul dit, een tijdje geleden voor 50 euro zo'n set gekocht.
Ziet er zeker grappig uit.... π― π―
Ja, speelt voortreffelijk. Heb op zolder op mijn complete set mijn 545'ers en CD100 er aan gehangen. Vooral het deckje is heel erg leuk, en hij werkt perfect. Zapper, waar haal jij je spulletjes vandaan? Ik heb er wel wat meer voor betaald dan die Euro 50,00 π³
Gewoon een keer op MP.. moest wel naar breda toe. Maar wel zonder cassettedeck.
Het deckje is inderdaad wel hetgeen de hele set afmaakt. Maar is bijzonder moeilijk in goede staat verkrijgbaar. Ik vermoed dat een vorige eigenaar de snaartjes heeft vervangen. Ik doe er verders niets mee, maar het is geweldig leuk voor de heb!
Bij een liefhebber van de klassieke Philips top audio producten mogen deze componenten niet in de verzameling ontbreken!
Dat zinnetje doet het hem wel haha maar ja 160 euro!?!?
Oho had ik dat maar geweten destijds dat setje in breda, ik woon daar notabene.
Maar het is inderdaad een leuk setje!! Zal het ooit op de verlanglijst zetten zie dat je er mfb's op aan kan sluiten (die heb ik overigens ook nog niet hoor).
Maar het valt best wel mee! Over 10 jaar is dat setje 1600 Euroos of iets....
Euro 1600,00?! Dan haal ik het setje weer van MP af. Wacht ik nog evenjes met de verkoop! π
Maar, even serieus, het is kwalitatief heel goed spul wat zich destijds met de andere topartikelen van Philips kon meten. Ook qua aanschafprijs was het bedrag wat je hiervoor moest neertellen voor die tijd niet misselijk.
Uiteraard staat de waarde die een verzamelaar er nu voor over heeft in geen enkele verhouding met de nieuwwaarde van destijds en de afschrijving die je normaal toe zou passen.
Hebben jullie ook al het fotootje gezien van de complete set? Ik kon het niet laten om die erbij te zetten. Is het geen geweldig geheel?
Ow het waren destijds dure dingen? Ja bij midi-setje komt er altijd een studenten-stereo in mijn gedachten π Vandaar dat ik dacht, wel grappig maar zal je niet met bijv een 800 of 900 serie kunnen vergelijken.
Ralphie,
Volgens mij zijn de 800 en 900 series meer dan 10 jaar jonger! Deze miniset dateert van ongeveer 1981 en weegt tesamen, schat ik, 15 KG. Mijn 900 series (DSC950/CD951/FT931) neem ik mee in een grote zak van de AH. Dat hoef ik bij dit studentensetje niet te proberen π
Overigens niet dat dit alles wil zeggen over de kwaliteit hoor. Ik zei ook dat dit setje kon tippen tegen zijn grote broers (lees topmodellen) uit dezelfde periode.
tis overigens "made in Japan"
Heb vlug op de stickertjes gekeken, maar ik heb er geen kunnen vinden waar op staat waar het spul geproduceerd is. Zal morgen eens op mijn ander setje kijken. Andre, heb je overigens interesse in een digitale versie van de gebruiksaanwijzingen?
handleidingen in digvorm zeker! ze kunnen dan mooi op de site. Overigens komt er in de toekomst nog een pagina op de website over de miniset. Het deck komt volgens de sticker wel uit Japan.
AndrΓ©
Zo das nog eens een lekker gewichtje!!! Ja zo maken ze ze niet meer, stevig meubeltje voor nodig π