Hallo MFB bewonderaars,
Na vele jaren trouwe dienst moet ik afscheid nemen van mijn 4 MFB speakers.
Het betreft twee paar:
1 paar met zilveren aluminium frontjes
1 paar met zwarte aluminium frontjes (Black Tulip?)
De speakers zijn compleet met stoffen frontjes en de kunstof voetjes en verkeren in goede staat.
Ze zijn nimmer defect geweest of gemodificeerd.
Als je interesse hebt en een bod wilt doen stuur dan een email.
Het zou leuk zijn als een "freak" in het bezit kwam van deze legendarische speakers...
Mvg,
Tom
wat voor prijs denk je aan?
Hoi snameroc,
Nou, deze speakers worden regelmatig aangeboden op veilingsites voor 300 tot 350 euro.
Deze prijs hoef ik er niet voor te hebben, maar zou graag een redelijk bod zien.
Mvg, Tom
Op verzoek van Tom, hier de foto van de prachtige sets:
kun je een aardig feestje mee bouwen
Valt wel mee.. die kasten moeten dan verticaal liggen, en er moeten bruine pijpjes uitsteken ๐
Als je een "aardig feestje" wil bouwen kom je meer in de PA sector terecht..
ik bedoel een thuis disco en met vier van die dingen lukt dat toch aardig hoor
Nou, het zijn echt mooie sets. In feite jammer dat je "afscheid moet nemen van... " Toch niet omdat er iets aan mankeert hoop ik ?
Ze zijn bij het servicepunt vaak enorm te verbeteren / repareren als je gaat merken dat hun kwaliteit slecht wordt.
Met 8 sets heb ik eens een feest gemaakt op een groot grasveld, buiten.
Tja Herman,
Ik ben bij deze meneer langsgeweest en heb er een uur voor omgereden.
Bij aankomst bleken de 2 middentoners het niet te doen.
Hij belde de volgende morgen dat hij ze gerepareerd had.
met 8 sets bedoel je 16 boxen herman ?
Elzo had interesse in de blanke set. Deze had ik klaargezet. Toen hij ze kwam ophalen, bleek dat de middentoners het niet deden. Dit was mij niet opgevallen.
Na wat zoeken op dit forum bleek dit een veelvoorkomend probleem. Meestal is de spoeldraad van de litzedraad afgebroken. Toen maar besloten om de middentoners er uit te halen en dankzij de beschijving op dit forum en een ander forum de middentoners kunnen repareren. Wel een nauwkeurig werkje, maar niet echt moeilijk.
Nu uigebreid getest en laten spelen. Bij alle 4 de boxen doen alle speakers het.
De speakers zijn verder nimmer gerepareed / opnieuw afgeregeld oid.
Mvg, Tom
Vind ik toch wel knap hoor, echt makkelijk is dat niet.. ๐
@rob__ :
8 sets is 16 speakers. vier per hoek op het veld ๐ฏ
Ik had nou eenmaal geen zin om alle 40 587's mee te nemen ๐ฎ die we eerder op de meeting in Nieuwegein hadden opgesteld.
Ik maak verder ook geen tamtam Tom.
das 1200 wat herman waar haal je dr stroom vandaan had wel s willen horen hoe dat klonk groet rob