Ik dacht 2 RH532's gevonden te hebben. Bij thuiskomst de kasten opgemaakt. Deze bleken zwaar gemodificeerd. Nagenoeg alle mfb electronica is verwijderd en ook de tweeters zaten er niet meer in.
Dikke pech!
Wie heeft er interesse ? Doe een bod.
Heeft er iemand toevallig nog 2 complete exemplaren?
Hans
P.S.: geweldige site is dit !
Hoi Hans,
Heiligschennis! Wie doet nou zoiets??? Zeker iemand geweest die niet wist hoe hij ze moest aansluiten..... Foei!!!!!
Wellicht is er iemand met zwaar beschadigde behuizingen die wel interesse heeft. Wat zit er wel nog in aan elektronika?
Groeten,
[%sig%]
Hallo Thomas,
afgaande op de fotoos die ik gezien heb lijkt alleen de voeding origineel.
Dit is inderdaad heiligschennis.
Heb jij nog mooie exemplaren staan waar je van af wil ?
Hans
Hoi Hans,
Ik weet toevallig dat mijn vader nog een setje 532 heeft staan, waar hij nog geen vaste bestemming voor heeft... Wellicht is hij geïnteresseerd in een verkoop. Je zegt dat de voeding er nog in zit..... Wat is er dan verwijderd verder? Heeft men de hele printplaat eruit gesloopt en iets anders ervoor in de plaats gezet? Wellicht een eigengebouwde versterker?
Ik zal mijn vader eens vragen wat hij met zijn 532 wil doen, misschien kunnen jullie iets overeenkomen. Ik weet wel dat de bekisting van zijn setje heel erg lelijk is overgeplakt met wit plakplastic.... wellicht zijn jouw behuizingen nog mooi en is er van deze twee setjes één mooie te maken.
Groeten!
[%sig%]