Behoorlijk aan de prijs maar check de foto:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7543817479
Lijken die van mij wel.. daar zitten de AD0163T8 in ipv de AD0140 of 0162! Dus een textiel dome.
Bij mij geven ze na enkele wijzigingen nog wat teveel mid.
Ik heb em een mail gestuurd met de vraag of er een schema bijzit met de 163... en of die dat kan scannen π
Scherp opgemerkt Andre!! π
Dit is een van de laatste types van de 541, ik geloof de /80R
Heb zelf een soortgelijke stel met de grote stofdomes maar met een zwarte 0140 tweeter
Marnix
Blijkt idd een AD0140... heb het ff gevraagd.. π
Die woofers dat klopt, zo'n setje heb ik ook. Is ooit een discussie over geweest kan ik me herinneren.
zulke leuke speakertjes zijn het...
bij mij staat ook een stel met van die enorme stofkappen. het enige verschil met die van ebay is dat ik de mijne op de vorige meeting voor 75 heb gekocht... woekerprijzen op ebay zeg!
Ach op ebay ging gisteren een set 6541 uit voor 59 euro..
Probleem is meestal dat je ergens naar duitsland moet, en dan komt er een hoop bij. Op de nederlandse sites vind je ook af en toe een leuk geprijsd setje als je geluk hebt...
klopt, via mp kan je zeker slagen. Ik had voor 25 eur een setje 541. Het was wel in den helder, wat een takke eind... maar ja zo kom je nog eens ergens. De mensen weten overigens wel de weg naar de website te vinden en dat maakt een bezoek dubbel zo leuk.