π ze staan nog steeds in spuitcabine!
gadverdamme zeg, das pas een paintjob gone wrong.. Ik dacht dat mijn halfwit gekwaste en mishandelde 544's erg waren...
Ik ken iemand die er houtstruktuur plakplestik over heeft geplakt.......hahaha.....
Ik zeg lekker niet wie π
Ik ben het niet.......
Tom.
Ik ken iemand die er houtstruktuur plakplestik over heeft geplakt.......hahaha.....
Ik zeg lekker niet wieIk ben het niet.......
grommend soundje zeker? π
Hmm tijd voor een neiwue rubriek (met foto's)
"Pimp your MFB's "
@Zapper wrote:
Hmm tijd voor een neiwue rubriek (met foto's)
"Pimp your MFB's "
Ik begin:
Please MFBFREAKS, PIMP MY MFB's π
WAAAH.....
Door de hond besnuffeld?
@AndrΓ© wrote:
WAAAH.....
Door de hond besnuffeld?
Nee, in de jaren 80 wit geverfd en in de jaren 90 de garage in gesmeten. Er heeft nog een tijdlang een muis achter een van de frontdoeken gewoond.
Ze werken overigens nog steeds perfect!
o o o. dit is wel heeeel erg π
Alles d'r uit en laten stralen oid. En dan een goeie primer erop, en fatsoenlijk opspuiten.
Deze gasten hebben gewoon witte verf erop gerold lijkt het, zonder iets voor te schuren of te reinigen, en zonder primer, dan is dit het resultaat na een jaar of wat.
Overigens moet op de kunstof een speciale primer.
Tsja.. origineel worden ze niet meer.
Als de frontjes geen hardboard body zouden hebben, kon je ze een aantal dagen in zeepsop laten weken. Dat schijnt echt te werken met DHZ verf !
ik had ze liever in stoeprandgeel gezien, dan hadden ze nog een beetje reflectie in de discolampen π
@Zapper wrote:
o o o. dit is wel heeeel erg π
Alles d'r uit en laten stralen oid. En dan een goeie primer erop, en fatsoenlijk opspuiten.
Deze gasten hebben gewoon witte verf erop gerold lijkt het, zonder iets voor te schuren of te reinigen, en zonder primer, dan is dit het resultaat na een jaar of wat.
Overigens moet op de kunstof een speciale primer.
Tsja.. origineel worden ze niet meer.
Niks erop gerold, bezemen π je ziet de haren nog zitten...
Feit is dat ze zo ver bekrast zijn dat ik ze alleen nog gebruik als ondersteuning voor feestjes. Laatst nog bij iemand mijn 4 544's en 2 6541's laten spelen op een feest. Om 23:45 stond de pliesie al aan de deur...
plak er alu-folie over π
Tja dat opruimen... ik ben de gekste plekkies in huis gaan vullen met apparaten... zelfs in de kelder tussen de aardappelen!