Mensen,
omdat ik zelf niet al te technisch ben aangelegd en weinig tijd en zin heb om ze na te (laten)kijken. Heb ik een voorstel... Ik heb dus 2sets 541. Beide sets werken dus uitstekend maar een luidspreker moet dus ff worden nagekeken. Hij speelt wel, als een klok. maar wordt erg heet. Ik zou deze twee sets graag ruilen tegen een goeie set 544 of 587. Iemand interesse? Bel me: 06-15501871 Of email (Peter_reits@hotmail.com)
(Dit bericht staat ook in "het raad en daad" forum onder "541 bakplaat")
Groet.
Peter
p.s.
Ook heb ik een advertentie op marktplaats gezet om de sets te verkopen. Ik vraag voor de twee sets €160,- Aangezien de setprijs zo'n €70 á €100 bedraagt vind ik dit een goede prijs. Ook voor de eventuele koop van een set 544's. Het liefst ruil ik ze voor en set, maar wellicht is daar niemand in geinteresseerd.
Groeten,
Peter
Freaks,
Ik wil ze graag z.s.m. weg hebben zodat ik een set 544 kan kopen. Wie wil mijn 541's afnemen en weet ook iemand met een goede set 544's die ik kan overnemen. Ik wil dan ook best met de prijs zakken...
Groet,
Peter
:heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet::heet:
Beste Freaks,
De verkoop is gesloten, Marcel (the dutch soundman) komt ze vandaag ophalen. Als het meezit...
Groet,
Peter