2x585 en 2x dux 654...

Meldingen
Alles wissen

2x585 en 2x dux 6544 ruilen tegen 567

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
500 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Hallo, ik heb twee dux 6544's waarvan er gisteren een is overleden, waarschijnlijk een voedingsissue, de ander is prima, en twee 585's waarvan er eentje resoneert in kast of speaker,de ander is ook prima maar ik zoek dan ook twee goede 567's, ben bereid bij te betalen, de 585 en 6544 zijn ideaal als reserve of als opknapper...

bel of mail mij op 0629536853

groet, Pim!

Citeren
(@hanna12)
Eminent Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Best Pim !
I´m really interested and will go a long distance to buy (I´m Swedish).
Please describe you MFB´s in English. Especially you 567 pair.

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Bjorn,

Pim is looking for 567, not selling them..... too bad!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@peter)
Estimable Member

Thomas,

Deze Zweed heeft mij ook ge-emaild met een vraag of ik een paar van mijn 541's wil verkopen voor zijn dochter. Ook stond in zijn eerste email hetzelfde als in de e-mail die hier staat: "I´m really interested and will go a long distance to buy". Hij vroeg na mijn reactie ook om uitleg over mijn 541's. Zelf heeft hij, zegt ie, een paar 532 en een paar 544. Hij was daarna ineens of ik wilde bijdragen aan de vervoerskosten naar Zweden (!) Beetje vreemd niet?

Groet, Peter

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Hoi Peter,

Ik heb reeds enige tijd mailcontact met Bjorn Edarp uit Zweden, en hij is ook degene die mij het MFB artikel uit de Speaker Builder heeft bezorgd. Ik ken hem als een aardige gast die aardig wat elektronica kennis heeft. Ook hij is bezig met een zelfbouw project, waarover wij van gedachte wisselen.
Vind het wel vreemd dat de 541 in Zweden kennelijk zo dun gezaaid is...

Bjorn,

Pim thinks it is quite remarkable that you would come all the way from Sweden just for a pair of 541... are they so rare in Sweden??

Regards / groeten !

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@peter)
Estimable Member

Thomas,

Okay, je hebt me overtuigd. Tot op heden niets meer vernomen van Bjorn. Toch vreemd, vanuit Zweden voor een setje 541's... Wellicht daar toch erg zeldzaam zoals je al zei. Ik vond het op het "eerste gezicht" een beetje vaag.

Bedankt voor je verlichtende informatie over Bjorn. :zuig:

Groet Peter

P.s.
Pim is niet verbaasd (denk ik) over zijn Bjorn's interesse in 541, maar ik!!

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Deel: