Is denk ik philips, maar welk type ?
[%sig%]
Bericht bewerkt (30-05-2004 10:50)
Herman,
Dat kunnen niet de 499's zijn, die zijn 50 watt.
De 499 maar 50 watt en toch zoveel geweld?? Ongelofelijk..
Verder merk ik vaak dat vermogens op marktplaats terplekke uit de duim gezogen worden. Men kijkt even naar de box, voelt hoe zwaar hij is en bestempelt hem "100 watt".
Iemand al meer info over deze toch wel interessante knoeperts?
[%sig%]
Ze lijken wel groot, maar de afmetingen zijn lastig te schatten vanaf die foto. Het kunnen ook 427's of 497's zijn (54cm hoog).
Ik zie dat het frontje met het doek een schuine rand heeft, dat is volgens mij een aanwijzing dat het uitneembaar is en dan kan het geen 49x zijn. Mijn idee is dus dat het een 426 of 427 is.
Om deze forensische analyse nog verder door te voeren zou je met een onderzoek van de foto er wel uit kunnen komen - wat zijn de afmetingen van die laminaat plankjes? Maar het is handiger om gewoon maar te bellen π
Joop
[%sig%]
Bericht bewerkt (31-05-2004 07:08)
Joop,
Zo te horen heb je je ook verdiept in de oude passieve wereld van Philips......, mooi.
Ik denk ook dat het om een setje 22 rh 427's gaat.
Jazeker, maar ik heb een groot deel van m'n passieve boxen verzameling net te koop gezet. Zit er iets voor jou bij - de RH497 bijvoorbeeld?
Joop, als Marnix ze niet van je overneemt, wil ik ze wel overnemen op Meeting 4.
( dat duurt nog wel effe, maar dan wil ik ze ZEKER van je overnemen !! )