532's gezocht
 
Meldingen
Alles wissen

532's gezocht

2 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
462 Bekeken
(@wilko)
Active Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Hallo mede freaks,

Ik ben "semi" nieuw hier op dit forum. Jaaaaren geleden, nog voor de splitsing nl/com weleens gereageerd op het e.e.a. Verder natuurlijk regelmatig beide sites bezocht (ik heb geen voorkeur) voor informatie over onze gezamelijke hobby.
Ik heb een aantal 532's in een 5.1 opstelling en ben nu opzoek naar nog een setje om de stap naar 7.1 te kunnen maken. Het mooiste is een complete set, maar aangezien ik nog het e.e.a. aan onderdelen heb liggen is eigenlijk het minimum 1 woofer en twee lege (wel kompleet) kasten van deze fantastische speakers.

Wie kan me hier aan helpen. Alles is welkom, defect is ook geen probleem als er maar tenminste 1 goede woofer in zit.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten,

Wilko


   
Citeren
(@wilko)
Active Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Heel begrijpelijk dat er geen reacties komen. Ik blijf zelf ook op m'n onderdelen zitten. Het is oud en wordt steeds schaarser. Wie weet wat je in de toekomst nog nodig hebt om de boel aan de praat te houden.

Daarom niet getreurd ik heb vorige week maar liefst 3 sets 532 gescoord. Nu maar wachten tot ze 11.1 surround gaan uitvinden.
Bij de deal nog een mooie 22AH777 receiver en 22AH594 versterker beide met mfb uitgangen.
Als iemand belangstelling heeft voor de 594 laat me het maar weten. De 777 hou ik zelf, hele mooie bak.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: