Meldingen
Alles wissen

544

33 Berichten
9 Gebruikers
0 Reactions
1,749 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Ik hep deze spiekers oover omdad ik ze weg doe
ik hoef der niet veel voor te hebbe maar zijn wel nog gans goet ook de lampe aan de voorkand doen het noch. er kraakt helemaan niets aan dus as je intresese hept moet je et maar zegge ik wil ook wel ruile voor een pikup want die mij is naar de kloote gedraait en doet niks meer. het liefste hep ik een fielips want daar hep ik alles van

Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Ik hep nog wel een piek-up ergens...
Zal wel eens kijken.
Nieuwe naald erin meneer ?

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

de naalt mag natuurlik niet kepot zijn want dan hep ik hetzellefde as nu aan de hand want de ouwe pikup is naar de kut gedraait door de naalt maar zeg het mar wat je voorstel is ik dach dat de spiekers tog noch wel een 500 eureos motte opbrenge anders gaan ze niet wech en blijve ze sttaan in de kaamer

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

500 ???? das glad voor niks....................( hahahaha )

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

Toon, ik heb nog een set MFB 567's te koop, voor 750 euro mogen ze weg.

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

jij moed niet zo akelich doen wand het is niet te veel voor de spiekers en ze zien er nog gans nieuw uit de man waar ik ze van hep gekogt zei dat er gouden draaden in zaten en daarom beeter waare dan iedere andere 544 spieker van fielips ik hep er zelf zeven hondert euro voor betaalt 2 jaar gelede dus 500 is niet duur voor echte mosjenal fietbek spiekers met gouwe bedradingen

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

Ik dacht dat zilver de beste geleider was, vergist misschien ?????
Dit is wel een handige tip voor de wizz-kids onder ons.
Ik denk dat er een aantal mensen best wat voor voelen voor een "gouden-draad" update.

Antoon, bedankt voor de uitleg !

BeantwoordenCiteren
(@roy-van-laanen)
Active Member

Gouden draden lijkt me stug... Vergulden connectors kan, maar goud is veel te zacht om dr draden van te trekken. Die knappen bij de minste beweging of trekkracht. Bovendien is het veel te duur.

Roy.

BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member

Ik heb zelf ook veel betaald voor die platenspeler: mag nu weg voor 550 eur. ( ik dacht dat het de AF977 was, nog effe checken ... )
Maar ruilen voor je boxen blijft een optie !
( ik kijk dan niet op 5 tientjes )

[%sig%]

Bericht bewerkt (31-03-2004 19:47)

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

Hahaha,hahahaha goeie aktie.

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

jully denke dat ik zever maar dat is egt niet zoo want het zijn egt gouwe draade waarmee alles gesoldeerdt is en ook de kast is aan de buitekand van gout daarom zein ze ook zoo zwaar maar ja dan geloove jullie het maar nied maar ik heb wel egte mosjenal fietbek spiekers van gout en dat klinkt egt wel beter dan gewoone mosjenal fietbeks hoor

groete van antoon de mosjenal fietbek friek

BeantwoordenCiteren
(@mart74)
Estimable Member

Antoon,

dan laat er maar eens een paar mooie foto's van zien. We zijn allemaal zeer verheugd.

Martijn

BeantwoordenCiteren
(@freddy)
Active Member

Euhm, ik dacht eerst dat Antoon met zijn spelling een grapje maakte, maar hij blijft maar doorgaan.
Zou een inburgeringscursus, dan wel een cursus ned. taal geen optie zijn alvorens te beginnen aan mfb aan- en verkopen? πŸ™‚

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

Ik weet niet precies wat het probleem is, het kan een langdurige grap zijn, of dislectie (ik weet niet eens of ik het woord goed geschreven heb)

MAAR LACHEN IS HET WEL, EN DAAR GAAT HET OM !!

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Topic starter  

hout me nied voor de gek wand daar houw ik niet van met mijn schrijve is nieks mis em en misgien schrijf ik weles foute maar dat doed tog iedereen en de footos van de gouwe mosjenal fietbeks koome deraan en dan kunne jullie teminste zien dat het egt geen grap is maar waar moet ik ze heen sjtuure

groete van antoon de ec hte mosjenal fietbek gek

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 3
Deel: