Ok Antoon, sorry als ik je beledigd heb, ik ben ook wel benieuwd naar de gouwe spiekers, je komt ze zelden of niet tegen.
Antoon,
naar mijn convictie dient u uw wanschapen habitus te emenderen,
uw gechicaneer weten te volvoeren en uw polemiseren te emenderen !
[%sig%]
sorrie hoor maar dar sjnap ik geen kloote van van die stome wazel
Haha, dit wordt de meest komische topic OOIT !!
ik laad jullie gaar geen spiekers van gout meer zien want jullie laggen me alleen mar uit omdat jullie zjeloers zijn op mijn gouwe mosjenal fietbek spiekers maar ik ben rijk met gout en jullie hebben uitsluittent seldeer verbindinge inde spiekers dus lag me maar uit maar ik weed wel beter dan jullie alllemaal en hep nu ook de 541 en iklaad die ook vergulle van binne
Antoon,
Ik zou ze toch wel errug graag willen zien, zou het tog niet mogelijk zijn om een fotootje te tonen ????
Hoi Antoon,
Ik heb voor jou nog wel een Philips FP650 Volautomatische platen speler liggen met nieuwe naald erin.Die kun je van mij krijgen als ik die 2 MFB 544's krijg.Heb er toen der tijd veel geld voor die platenspeler betaald.Kunnen we een deal sluiten??Antoon??
Groetjes Marco.
Antoon,
Neem ze mee naar de 3de MFB-Meeting, kan iedereen ze bewonderen.
In dat geval kom ik zelf ook zeker kijken
[%sig%]
ik ben der venavont mee nar de jewelier gewees en die zei dat het 18 keraads gout was en wilde me er 200 euro voor geeve maar nijm mosjenale fietbekken zijn toch zeker 5oo tot 1ooo eurio waart of niet met al dad gout binnedrin en buiteom alleen de jrwelier zei dad de buitekand niet echd gout was maar haamerhite en ja de binnekand is wel egd
groetsjes van antoon berger de mosjenal fietbek friend
Antoon,
Je kunt er in dat geval het beste mee naar de goudsmit in Antwerpen gaan,dan krijg je misschien wel de 500-1000 euri voor !!!!
Een andere MOSIOONAL FIETBEK FRIEK !
misjhien ga ik ze zelf wel omsmelte en dan ga ik daar de 541 spiekers mee vergulle
Antoon, ik zou ze omsmelten, en er de fronten van een set MFB 532 's mee vergulle.
Is iets apparts.................( ben je de enige )
Kun je gelijk 250 euri voor vragen !
ik ben het zo beu dat ik ze verkoop kijk maar op marktplaats.nl
He Antoon,
Ik zie dat je nu geen spelfouten meer maak, ik neem aan dat dit inderdaad een langdurige grap is geweest !!
Verkopen is eeuwig zonde................Het zijn immers "gouwe moosjonal Fietbek spiekers"