Nog even.. dan heeft elke forum bezoeker een setje 545 π
Haha.
Gefeliciteerd met je aankop Mutje!
Groeten,
Arend
[%sig%]
Ik ben in bezit van een paar 6587's (van Siera of Aristona?, waar kun je dat aan herkennen?) welke ik ook mee zal nemen op 16/2. Ik heb ze zo'n 5 jaar geleden gekocht voor fl. 750,- dus zo'n 340 euro. Best wel veel geld eigenlijk. Maar ik heb tot nog toe geen speaker van vergelijkbare afmetingen gehoord met zo'n ontzettend goed laag! Gelukkig heb afgelopen zondag ook nog een paar 585's op de kop getikt. Zien er niet helemaal perfekt uit, maar technisch zijn ze OK. Er moet ook nog iets voor de hobbyist overblijven... Dit setje koste mij slechts 75 euro, lijkt me niet zo gek, dacht ik. Deze gaan 16/2 uiteraard ook mee! En zijn die 545's nou zo bijzonder? Ik begin zolangzamerhand wel heel nieuwsgierig te worden.
Groeten
Menno "Mnoe" Schilstra
[%sig%]
Menno,
Kom langs, betaal en geniet zou ik zo zeggen. En neem zoveel mogelijk anderen mee, dat drukt de kosten weer.
Jan Scherps
als ik dit zo allemaal lees dan bekruipt mij het gevoel dat de zaal vol gaat raken, als het niet met mensen is danwel met mfb spul, geweldig.
ik heb net even gesproken met een kennis van me die bij philips werkt, hij is aan het kijken of de audio product groep wellicht interesse heeft voor onze werkzaamheden. als dat zo is dan bestaat er wellicht een mogelijkheid voor een volgende beurs in eindhoven. de mfblichtjes stad, hahahaha.
u hoort nog van mij.
[%sig%]
Heel mooi Chris, dat is lekker dichtbij.
gr. Mutje uit Boxtel
Over 545Ò⬙s gesproken. Een tijdje geleden kwam ik een echte liefhebber tegen die zoÒ⬙n setje op de kop had getikt. De kasten waren zwaar beschadigd en heeft zelf met 22mm MDF de kasten nagebouwd. Via experimenten was zijn conclusie dat de kast 2,5L groter moesten worden. De binnenkant heeft hij netjes gebitumeerd en die dingen klinken nu als een klok! Als ik hem spreek zal ik vragen of hij op deze side wat meer info wil zetten.
Groetjes,
Andro
Andro,
Leuk zelfbouwprooject!
[%sig%]