Hoera ze zijn er weer !
dit maal op 110 V ?
Bert
Bert,
Ja, als je ze dan in serie zet is het probleem opgelost π
[%sig%]
Is dat nou toeval of wat?
===================================
Door een technische storing is Marktplaats.nl tijdelijk onbereikbaar. Probeert u het later nog eens.
Onze excuses voor het ongemak,
Het Marktplaats.nl team
===================================
De intoko sites draaien nog, maar ja - daar worden ook geen mfb's op aangeboden...
Joop
Marktplaats heeft vaak kuren de laatste tijd.............
Nog altijd niet geboden, dat wordt saai. Ik zal het spits maar afbijten...
[%sig%]
ik heb geboden, 125 euro.
Chris,
Het was een grapje, maar zou best mogelijk zijn. Alleen krijg je dan weer dat gesodemieter van handelaren versus verzamelaars, en ik wil geen vierde wereldoorlog ontketenen. Maar er wordt over gedacht. 12move heeft dat trouwens ook, daar heet het 12move.marktplaats.nl
[%sig%]
Deze heb ik gekocht, tevens ergens anders een omvormer 220--> 110V gekocht.
Boxen zie er redelijk goed uit, alleen piep bij uitschakelen en een deukje onder in de achterhoek.
Zijn mooier dan mijn huidige set 567ΓΒ΄s.
Hiep hiep hoera nu 4x567.
[%sig%]
Gefeliciteerd Maarten !
tipje : als de deurtjes uitgerust zijn met dezelfde trafo als hier in de europese 567 toegepast werden bestaat de kans dat je hem gewoon op 220V kan zetten....
[%sig%]
Gefeliciteerd Maarten,
Je begint me al aardig in te halen op het 567 vlak
Marnix
Hahahaha, ik hoef je niet per sΓΒ© in te halen marnix, ik kan het toch niet meer kwijt. Ik hoop dat ik de 4 op mijn zolder kan zetten en de rest ook opgesteld zonder ruzie met het thuisfront te krijgen hihi.
Ik had zelf al de gedachte dat het waarschijnlijk uniform gemaakt is en dus om te zetten naar 220V, blijft echter het probleem dat er engelse chassisdelen gebruikt zijn. Dit moet dan vervangen worden door een vast snoer. Niks onoverkomelijks maar toch even werk.
Rest voor mij nog de wens een paartje 587 en 545.
[%sig%]
maarten,
welk type achtervoegsel is het? en wat heb je betaald ^^
-dRe
[%sig%]
Bericht bewerkt (08-01-2004 16:07)
Hallo AndrΓΒ©,
Ik kan nu niet naar het voorvoegsel kijken en de prijs is net iets meer dan wat jij geboden had. In mijn ogen nog steeds acceptabel ( als liefhebber) maar het blijft natuurlijk waanzin voor een set luidsprekers van 25 jaar oud. Het is maar wat de "gek" (ik dus) er voor geeft.
Ik geef het voorvoegsel nog door, kan echter anders zijn aangezien het Amerikaanse uitvoering betreft.
[%sig%]