Jongens en meisjes.
heb besloten het bij de eerste 800 serie spullen te houden. Dus de fa960, cd960,cd880, dat880 (ja hij is er) ft880 dac960.
Tevens de labset en:
Ga maar dat duurt nog even, binnenkort voor de 950 types van de 900 serie met, als ik ze betaalbaar in de toekomst tegenkom, de dss'en
M.a.w. Enkel topstukken philips top jaren 70 80 en 90! En daar is ruimte voor binnenkort om dat ook in een luisterkamer daadwerkelijk te gebruiken.
Ik gebruik mijn spullen namelijk en heb gemerkt dat ik de ft980, fc870, fa980 (zonder ab!) en cd850 niet gebruik. Bovendien ga ik dus voor groene lampjes links en rechts. De tweede serie heeft alleen bij de volume knop namelijk π Ik verkoop dus alles zonder winst, maar ook niet met verlies. het staat niet in de weg. N.B. de wisselaar (helaas enkel met groene lampjes rechts LOL, is leuk voor feesten en partijen en doe ik dus niet weg.
Alles met ab en gebruikershandleiding en alles op de ft980 na, als nieuw qua uiterlijk. de ft890 overigens hele lichte gebruikssporen en niet op het front en geen krassen.
Alleen indien vooraf bericht neem ik het mee. Tot morgen π
ruilen kan ook, maar dan zie ik wel. Wellichgt neem ik dus zo wie zo wel mee ruilen kan natuurlijk altijd
Wat is er mis met de 890? ik krijg er binnekort een, ook zonder AB maar die werkt gewoon met RC-5 π
En ik zie de DFA888 niet in jouw lijstje voorkomen. Dat was indertijd een prijswinnaar voor meest vooruitstrevende audio product, omdat niemand toen een DAC in een versterker bouwde.
@Zapper wrote:
Wat is er mis met de 890? ik krijg er binnekort een, ook zonder AB maar die werkt gewoon met RC-5 π
En ik zie de DFA888 niet in jouw lijstje voorkomen. Dat was indertijd een prijswinnaar voor meest vooruitstrevende audio product, omdat niemand toen een DAC in een versterker bouwde.
Helemaal niets prachtige versterker. Echter heb al twee fa960's Ja die 888 heb ik niet en ook niet het loopwerk. die twee wil ik nog wel. dus als iemand wil ruilen?
Hoi takes wat vraag je voor de dat880 en voor de cd850?
Mail of p.m. mij maar.
@bad santa wrote:
Hoi takes wat vraag je voor de dat880 en voor de cd850?
Mail of p.m. mij maar.
Nou de dat880 gaat niet weg. Das eerste generatie.
Zojuist terug van klaaswaal. Echt te gek en leerzaam.
Heb jou niet gezien of je hebt je niet bekend gemaakt als Takes.. Jammer eigenlijk. Maar ik had ook helemaal geen 800-spul te koop π
@Zapper wrote:
Heb jou niet gezien of je hebt je niet bekend gemaakt als Takes.. Jammer eigenlijk. Maar ik had ook helemaal geen 800-spul te koop π
nee, joh, ik heb wellicht wel een dat850 en een cd850. Ik heb het niet meegenomen. Reden, heb een dat880 aangeschaft op een moment dat het financieel niet al te slim was. Dacht dus zo'n cd850 koop ik wel weer terug snappie??!
Na vanfdaag heb ik wel besloten alles te houden maar een korte tijdelijke verkoop van spullen die in het aanbod makkelijk te vinden zijn is mischien nog bespreekbaar.
wat vraag je voor de cd850?
daar heb ik ook wel interesse in.
@Labfreak wrote:
@Zapper wrote:
Heb jou niet gezien of je hebt je niet bekend gemaakt als Sijbrand.. Jammer eigenlijk. Maar ik had ook helemaal geen 800-spul te koop π
nee, joh, ik heb wellicht wel een dat850 en een cd850. Ik heb het niet meegenomen. Reden, heb een dat880 aangeschaft op een moment dat het financieel niet al te slim was. Dacht dus zo'n cd850 koop ik wel weer terug snappie??!
Na vanfdaag heb ik wel besloten alles te houden maar een korte tijdelijke verkoop van spullen die in het aanbod makkelijk te vinden zijn is mischien nog bespreekbaar.
Ik kom die dat880 nergens in een magazine tegen. Is dat apparaat ooit wel op de nederlandse markt geweest of komt het uit het buitenland?
Heb je er foto's van? π
volgens mij is er een oud topic met een berg foto's
True, alleen geen dats π
Niemand die meer informatie weet over de dat880? Waarom staat die dat in geen magazine?
@Labfreak wrote:
@Zapper wrote:
Heb jou niet gezien of je hebt je niet bekend gemaakt als Sijbrand.. Jammer eigenlijk. Maar ik had ook helemaal geen 800-spul te koop π
Dus je hebt WEL een dat880?? Ik dacht dat je er GEEN had???
@tda wrote:
@Labfreak wrote:
@Zapper wrote:
Dus je hebt WEL een dat880?? Ik dacht dat je er GEEN had???
Ja ik begrijp je reactie. Nee dat is toen niet doorgegaan omdat meneer 350 euro wou hebben en hem opeens niet meer kon vinden op zijn eigen zolder LOL