900 set met twee ds...

Meldingen
Alles wissen

900 set met twee dss930's EDIT:verkocht

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
494 Bekeken
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Verkocht, er kan een slotje op

Met de twee originele stands. Hij staat op MP (Nick name AH578). 600,00 euro
heb een koper voor na de 24ste. Het moet weg en ga op vacantie. Hele set €600,00 euro. Dit aanbod geld tot 18 augustus vrees ik, want dan ga iik op vacantie en wordt de set aan de bettreffende persoon op de 25ste verkocht.

Dssén lichte gebruikssporen en verder in top conditie, geen brom, wegvallen, zoals bij de veelvoorkomende relaisproblemen etc.

Er zit een ook dcc900 bij met één bandje. Loopwerk doet het, speelt analoog ok af, zij het dat de kop gereinigd moet worden. Maar of het digitaal gedeelte werkt, geen idee

Alle lampjes van de gehele set werken.

Iemand? Totaal dus €600,00

Citeren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden

@Takes wrote:

heb een koper voor na de 24ste. Het moet weg en ga op vacantie. Hele set €600,00 euro. Dit aanbod geld tot 18 augustus vrees ik, want dan ga iik op vacantie en wordt de set aan de bettreffende persoon op de 25ste verkocht.

Dssén lichte gebruikssporen en verder in top conditie, geen brom, wegvallen, zoals bij de veelvoorkomende relaisproblemen etc.

Er zit een ook dcc900 bij met één bandje. Loopwerk doet het, speelt analoog ok af, zij het dat de kop gereinigd moet worden. Maar of het digitaal gedeelte werkt, geen idee

hoi ,sijbrand fijne vacantie( we hebben aleens met eenander gecorrespondeerd ) ,is toch niet zo makkelijk weg te krijgen hé,
(Jan uit duitsland!)
mvg
Jan

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@Cyberjan wrote:

@Takes wrote:

hoi ,sijbrand fijne vacantie( we hebben aleens met eenander gecorrespondeerd ) ,is toch niet zo makkelijk weg te krijgen hé,
(Jan uit duitsland!)
mvg
Jan

twee losse lelijke dss en verkocht. Wel goed. En nu nog de hele set met de twee "moioie"dss'en. Als je interresse hebt 600 euro

Ik had een hele set met meubel twee stands 4 dss en controller cd950 ft930 en dcc900 voor 900 euro. Men vond het te veel. Velen van de geinterreseerden hebben afgelopen maanden voor slechts twee dss'en een kleine 500 betaald en dan moeten ze nog gerepareerd worden ook. Begrijpen doe ik het niet, maar ja its a free world 😉

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Mensen hebben geen geld en bovendien koop je tegenwoordig voor pakweg € 300,- een Streamium setje van Philips met alles erop en eraan. Kwaliteit boeit niet, als alles maar iPod en MP3 compatible is...

Het begint al in de radiostudio waar bijna alles van de harde schijf af komt (lees: MP3) en dan de slechte kwaliteit van Nederlandse TV. Het BOEIT NIEMAND. QUANTITY OVER QUALITY. De centjes moeten rollen en men wil voor een duppie op de eerste rij zitten...

I rest my case.

Groetjes. 😉

BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

"I rest my case" is meer iets wat Takes zelf zegt 😛

Maar een fijne vakantie in ieder geval Syb 8)

veel mooi weer, dan hebben wij 't ook misschien 🙄 😉

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@m0vieman wrote:

Mensen hebben geen geld en bovendien koop je tegenwoordig voor pakweg € 300,- een Streamium setje van Philips met alles erop en eraan. Kwaliteit boeit niet, als alles maar iPod en MP3 compatible is...

Het begint al in de radiostudio waar bijna alles van de harde schijf af komt (lees: MP3) en dan de slechte kwaliteit van Nederlandse TV. Het BOEIT NIEMAND. QUANTITY OVER QUALITY. De centjes moeten rollen en men wil voor een duppie op de eerste rij zitten...

I rest my case.

Groetjes. 😉

O daar heb je gelijk in. ach weet je wat de emotie is. als je handelaar bent ok. maar als je zelf liefhebber bent dan verkoop je iets omdat je dan iets anders wil terugkopen. laat ik het zo zeggen, ik zou het zo ruilen tegen een labset. Maar ja dan wil ik een tweede labset versterker. nou dat is het ook weer de volle prijs. Ik zie het zo voor verzamelaars en of handelaren is het wel een rijk gevoel als je cd880 op ebay 450 euro waard is, maar als je verzamelt dan is dat slecht nieuws. Van mij mag het voor anderen dan ons soort liefhebbers geen cent waard zijn. dan zijn wij beter af.

BeantwoordenCiteren
Deel: