Je moet er wel voor naar Friesland op en neer !
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/audio/luidspeakers/142680.ht m"> http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/audio/luidspeakers/142680.htm
Sexbierum. Sex en bier? Klinkt wel goed eigenlijk.... π
Hallo allemaal,
Ze spelen inderdaad zeer goed.Wij hebben ze vandaag 22 Juli 2005 voor een leuk prijsje gekocht bij die persoon uit Sexbierum.Ze werken en klinken goed.Jammer is alleen dat het fineer hier en daar op hoeken en randen loslaat.Toevallig dat wij dus ook in Friesland wonen en Sexbierum niet zover bij ons vandaan ligt(+/-60km).
Groetjes,
Marco en Anneke.
Heeft hij zich netjes aan z'n woord gehouden : dat ze binnen 1 a 2 weken weg gingen voor het dan hoogste bod.
Zo zie je maar dat wonen in een uithoek (met alle respect) ook zo zijn voordelen kan hebben ! In de randstad is er zeker weten meer vraag -> hogere prijzen.
Hoi Herman,
Ken jij die persoon dan??Hij deed zelf nogal veel met luidsprekers.Zelf had ie een Marantz PM80 met Celestion speakers eraan.
Groetjes,
Marco en Anneke.
Nee, ik ken hem niet.
Ik heb even met hem gebeld en een praatje gemaakt kort nadat hij ze gepost had op marktplaats. Hij verkoopt regelmatig spullen voor/namens anderen die bijv. geen internet hebben. Hij is veel bezig met audio dus.
Ik heb hem toen iets van 125 geboden, en hem gevraagd wat zijn bedoeling was. 125 omdat ik het vanuit Krimpen heeeel ver weg vond.
Hij vertelde me dat hij het een of twee weken wilde aankijken.
Hoi Herman,
Je mag ze anders wel es komen horen als het niet te ver weg is??Ze klinken erg goed vind ik.Weet jij toevallig of het zo hoort dat er een tulpkabel naast het stroomsnoer uit de kast komt?Was dat standard of is dat later erin gezet?
Groetjes,
Marco en Anneke.
Als er achterop twee dinaansluitingen met 7 polen (gaten) zitten, is dat origineel.
Ik heb heel wat F9638'en gezien, maar nog nooit een met een vast signaal-snoer.
Een vast snoer kan wel zn voordelen hebben zodra de li-re schakelaar omzeild wordt: deze schakelaar geeft vaak af en toe hinderlijke vervorming wegens slecht contact.