Hallo,
Hierbij trek ik de advertentie van mijn audioset in,
ik ben in gaan zien dat dit setje te mooi is om weg te doen.
Bedankt Erik voor je advies.
Beste Mailman!
Welkom op dit forum!
Waarom doe je deze mooie philips apparaten weg? Heb je wat mooiers gevonden, zoals de 800 apparatuur? (ik geef maar een voorbeeld)
In elk geval leuk om weer iemand te mogen begroeten op HET Philips en MFB forum van Nederland!!!! π
Je hebt erg mooie foto's gemaakt, maar ik moet toch een waarschuwing plaatsen want er komt ook een of andere "schijfbewaker" mee als reklame.
Dus als iemand de fotos wil zien: klik niet op de andere zaken.
@mailman01 wrote:
Hallo,
Hierbij bied ik mijn audioset aan bestaande uit:
# 22 AH 170 Tuner
# 22 AH 270 Voorversterker [ Pre Amplifier ]
# 22 AH 370 Eindversterker [ Power Amplifier ]
# N2537 Cassettedeck
# 070 Switch Unit
# 19 inch Orgineel AudiorekUiteraard in uitmuntende staat.
Prijs 225 Euro
Contact via dit forum
Ja inderdaad je foto's dragen spyware mee vanaf de foto upload site, als je ze doorklikt
Maar eh, welkom β
Bedankt voor jullie warme welkom.
Ik heb de foto's aangepast, ze staan nu op mijn eigen server dus geen gevaar meer!
Waarom ik de set weg doe?
Omdat ik al "te"veel audio apparatuur in huis heb, met name receivers is zijn mijn ding.
Maar moet zeggen dat deze set erg goed bevalt qua geluidskwaliteit.
Deze set heb ik overgenomen van een liefhebber die om geld verlegen zat, deze heb ik uit de spreekwoordelijk brand geholpen.
Nu zoek ik een liefhebber waar hij nog lang voor kan spelen, vandaar dat ik me tot dit forum wend
Maar ik twijfel toch nog steeds een beetje om hem te houden.
Al is het alleen al om bij dit forum te mogen horen π
Hoi,
Als ik de keuze zou hebben tussen zo'n LAB-setje en die van jou dan wist ik het wel... Laatstgenoemde uiteraard. Een neef van mij heeft ook nog zo'n setje staan, onverwoestbaar dat spul, ik geloof zelfs dat nog alle schakelaars intern van metaal zijn terwijl thans plastic wordt gebruikt. Maar ja, ik moet ergens een grens trekken, ik kan wel alles kopen... De 900 serie heb ik compleet voor zover ik dat wilde. Mijn volgende aanwinst zal waarschijnlijk een nieuwe auto (tweedehandsje) worden. Je kunt niet alles hebben hΓ¨! Of toch eerst een Cineos plasma? π
Groetjes. π