Allen,
Ik zoek voor een reparatie een achterplaat waarvan de hoogversterker nog werkt. Wie heeft er nog een sparepart?
André
Hoi dRé,
Ik heb wel losse hoogtorren liggen (BDX33 en 34), en drivertjes (BC548)....
Grt
Hoi Thomas,
Ja dat is eigenlijk niet het probleem. De zaak staat te oscilleren en ik krijg het niet eruit. Mogelijk een modificatie die nog niet is doorgevoerd.
groeten,
André
André,
Ow oke... vreemde zaak! Heb ik nog nooit gehad, een oscillerende hoogtrap... Kan je helaas niet helpen, want alle 532's die ik hier heb liggen in reparatie zijn reeds gereserveerd. Maar ik zal voor je meezoeken!
Grt
Die torren, moeten dat niet de BDX 53/54 zijn oid? Ik ben nog op zoek naar een remplace, heb hier nog een 532 en 544 met kapotte hoogtrap.
Tja, er heeft nogal een hoop ingezeten, ik heb ook eens TIP21/22 als vervanging gebruikt. Over de BDXen ben ik in elk geval het meeste tevreden. Wil ik je wat opsturen of weet je ze zelf te vinden? Anders PM me even, zodat we André zijn post niet teveel verstoren...
Grt!
Ik heb een achterplaat van een 532 die volgens mij zowel laag als hoog 100% is.
Dank voor alle replies,
Gisterenavond is het me gelukt de plaat te repareren. C538 en een modificatie uit een van de PLs verhielpen het probleem.
Setje is weer spik en span, uiteraard op de meeting te bezichtigen en eventueel te ruilen.
André
André,
Gefeliciteerd! Ik weet dat je hier al een hele tijd mee bezig was.....