AD10100MFB4 Gezocht

Meldingen
Alles wissen

AD10100MFB4 Gezocht

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
549 Bekeken
 Dirk
(@dirk)
New Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Ik ben op zoek naar een woofer voor een 567. Wie kan me helpen tegen een redelijke prijs natuurlijk πŸ˜‰

Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Check deze eens. Volgens mij is dit prijs : ( hij wordt als ad10100 aangeboden, zonder mfb vermelding )

http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/40630139.htm l"> http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/40630139.html

Een vergroting laat zien dat de tussen het typenr 10100 en de 4 ruimte is voor de letters mfb ...

BeantwoordenCiteren
(@christiaandenhertog)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden

nee het is geen mfb woofer, ik heb al eens contact gehad over deze woofer, en foto's gekregen over de email(goede kwaliteit) en het is geen mfb type

Christiaan

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Zonder het te vergroten zie je de plek voor het missende mfb-sensor-aansluit-plaatje (galgje spelen?) πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
 Dirk
(@dirk)
New Member
Topic starter  

Hi Herman,

Ik heb deze man gebeld. Is geen MFB woofer!

@herman wrote:

Check deze eens. Volgens mij is dit prijs : ( hij wordt als ad10100 aangeboden, zonder mfb vermelding )

http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/40630139.htm l"> http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/40630139.html

Een vergroting laat zien dat de tussen het typenr 10100 en de 4 ruimte is voor de letters mfb ...

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

je bent net te laat!
ik heb vorige week een complete (nog steeds deels defecte) 567 opgehaald.
daarin zat een goede 567 woofer!! blijf dit forum goed in de gaten houden!!
Ernst

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Nou misschien is die helemaal niet kapot maar verkeerd om aangesloten. Ben benieuwd of dat klopt πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

??? verkeerd om???? verklaar!!

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Draden waren blijkbaar losgeknipt van de versnellingsopnemer. Als je die omdraait krijg je een leuk feest uit je box, maar even afwachten of dit de oorzaak was.

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

ik denk dat je het over een andere box hebt...
als ik een goede deur in de box hang, doen de woofer en tweeter het wel!
alleen de mid is defect dan....

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Ja maar dit gaat niet over jouw box maar die van Dirk.. volgens mij haal je 2 dingen door mekaar πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator

Ernst,

Als je de versterker opstuurt dan kunnen we deze natuurlijk voor je repareren. De mid is even een aandachtspunt...

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

..dat kan ook natuurlijk!!
Ernst

BeantwoordenCiteren
 Dirk
(@dirk)
New Member
Topic starter  

Na de tip van Jeroen vanavond toch ff beide woofers eruit gesleuteld en de aansluitingen vergeleken. Iet wat teleurgesteld kwam ik erachter dat de aansluiting van de opneemversneller juist was πŸ™ . Echter bij het aanraken van de litze draden naar de opnemer zelf kalmeerde de boel. Om een lang verhaal kort te maken: er zat een onderbrekinkje precies op de plaats waar de aansluitdraden op de conus zijn gekit. Elke keer als de woofer een uitslag maakte trad er een los kontakt van de versneller op. Het resultaat laat zich raden. Op dit moment staan ze tot volle tevredenheid te spelen. Als laatste de kasten weer lucht dicht maken (ze hebben gehangen πŸ‘Ώ ) en lakken. Ik wil iedereen bedanken voor de moeite en inzet. Echt top!

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Hoi Dirk! Welkom bij de hobbyclub πŸ˜‰ Leuk dat je ze weer aan de gang hebt.

BeantwoordenCiteren
Deel: