Adv is weg :
staan nu op 600...
[%sig%]
Bericht bewerkt (14-03-2004 13:19)
Bij die 600euro zal het vast niet blijven.Aangezien een ander stel op Marktplaats al op 855euro staat.Wat zou de man bedoelen met canon plugen?? XLR??DIN??TULP??
Groetjes Marco en Anneke.
Super mooie boxen, Als ik aan de bassen denk krijg er gewoon weer zin in.
Voor mijn huiskamer echter net iets te groot.
Anton.
[%sig%]
cannon is inderdaad xlr
Ik heb dat vaker gezien op 545. Is dat niet gewoon standaard ?
Immers zitten er tussen de keuzeschakelaars ook keuzes voor symm/asymm.
[%sig%]
Sorry Allemaal ,
de 545,ers zijn gisteren al verkocht (aan mij) , dus bieden heeft geen zin meer .
de koop is al gesloten .
Roland Remie
Roland Remie,
Succes ermee, nooit meer verkopen (krijg je spijt van)
Martijn Bedankt ! ,
heb ze vandaag opgehaald en beluisterd ,ze komen van iemand die er ook heel zuinig op was al die jaren en verkocht ze met veel spijt ,maar ik ben zo blij als een kind met nieuw speelgoed ! .
ze staan inmiddels gereed in de kamer ik heb ze gedeeltelijk schoongemaakt ook weer de buitenkant verlost van nicotine aanslag .
ze werken 100% zonder brom of andere defecten zover ik kan beoordelen ,ze zien er ook nog heeeeel goed uit ,op de frontjes na die zijn verkleurd ,daar moet ik nog wat aan doen .
ook de klepjes zitten erbij van de knoppen aan de voorkant + service manual .
woofers zijn beide goed zover ik kon zien en horen .
morgen ff 2 snoeren maken en dan is het speelkwartier π
en aan verkopen zal ik nooit denken zo mooi zijn ze .
Roland.
Hoi Roland,
Heb je de 545's al geprobeerd??hoe klinken ze??vertel,vertel??Of heeft het speelkwartier nog niet plaatsgevonden??Die verkleurde frontjes kun je verven met textiel verf.Iets waar ik zelf nu ook mee bezig ben voor mn 567's en mn 544's en mn 541's.Op deze site staan ook andere mensen die dit gedaan hebben met foto's erbij van ervoor en erna.
Groetjes Marco en Anneke.
Heb vandaag ff snel 2 snoeren gesoldeerd en Ja het speelkwartiertje is geweest en π ......WOW WAT EEN BAK BASSEN ! DAT KLINKT NIET VERKEERD .
dit is de eerste keer dat ik de 545 hoor maar ik vind dat er een mooi geluid inzit , zeker in een grote kamer en je hoeft ze niet hard te zetten om er van te genieten .
ze werken perfect en zijn zeer mooi maar ik hoorde net wel een tik bij het afslaan daar moet ik nog even op letten ,ze staan nu op mijn computer aangesloten via een voorversterker mischien dat er dat iets mee te maken heeft ,
toen ik er gewoon de cd-speler op had gingen ze netjes uit zonder tikken en redelijk vlak achter elkaar .
en ik was inderdaad van plan om ze te verven of iets, kijk dalijk even op het forum voor tips ,ik heb er al 1 gehad van Thomas .
afgezien van het gewicht vind ik ze kwa geluid gewoon goed .
maar waarom staan ze nou altijd in een flat op de bovenste verdieping zonder lift , dat was nu bij het ophalen van mijn 567 en de 545 pfff....goeiedag zeg mijn rug π .
ik snap niet wat er negatief is aan de 545 kwa geluid ,maar ieder zijn mening.
ik geef ze een 10 .
Roland Remie.
[%sig%]
Jaja, Roland... dat is even 2x31 kilo schoon aan de haak! Maar dan heb je ook wat. Zuinig op zijn! Is het nog gelukt met dat DIN en XLR (cannon) gedoe? Je kunt ze gewoon via de DIN aansluiten hΓΒ¨, en aan de voorkant de asymmetrische ingang selecteren. Wel zo makkelijk...
Veel plezier ermee en dank nog voor de mooie foto's! Als je wilt zet ik ze op de site...
Groeten,
[%sig%]
Bedankt Thomas ,
ik ben er ook super zuinig op ! en je bedoelt de foto,s van het wagentje ? of de foto,s van de boxen ? ik weet niet meer wat ik gestuurd had.
ik zal wel een keer mijn hele mfb verzameling fotograferen nadat ik de frontjes heb gekleurd van mijn 545 en mijn 567 heb opgeknapt voor de rubriek "jullie mfb,s " maar dat kan nog ff duren dus je mag ze zo ook wel plaatsen geen probleem .
en ik weet nu wat er is gedaan aan de 545ers , ik heb het vermoeden dat de din is losgesoldeerd en aan de xlr is gesoldeerd ,via die xlr ingang gaat ie ook automatisch aan en uit .
ik kan ook niet meer kiezen links of rechts, het werkt wel prima zo alleen kan ik nu niet meer doorlussen naar evt andere mfb boxen .
moet alleen nog ff op het werk rg59 coax pakken voor een paar goeie snoeren .
Roland .
Ik persoonlijk vind de 545 een opgefokte klote speaker.
het laag boemt en het hhoog sgreeuwd.
maarjha is een questie van smaak.
ik ben kapot van de 541 met de volle basse en de rooie lampen aan de voorkant van de spiekers.
heb nog een setje honda
Antoon,
Dat is duidelijke taal. Ruilen, mijn 541 tegen jouw 545?
[%sig%]
Precies, en anders misschien tegen mijn set 567's ???