Hoi Antoon.
>Ik persoonlijk vind de 545 een opgefokte klote speaker.
>het laag boemt en het hhoog sgreeuwd.
Buiten dat je slecht schrijft
Denk ik dat je te klein behuist bent.
Je hebt nog nooit een goede 545 gehoord.
Dus hou je mening maar voor je.
Dat brengt alleen maar verwarring voor mensen die de site bezoeken.
Die worden gestoord van "die is goed die is slecht".
Buiten dat het zeer persoonlijk is een geluidsbeleving te omschrijven kun je stellen dat alle MFB's goed zijn als ze gereviceerd zijn.
Punt UIT.:-(
Wim
[%sig%]
Bericht bewerkt (16-03-2004 18:05)
nou mag iedereen zijn mening hebben maar zeg niet de 545 is een opgefokte klote speaker !.
wat is er klote aan ? ......man wat een sound ,i want more π .
heb zelf ook een paar 541,ers en bij een beetje harde muziek of volle bas begint ie al flink te klapperen ,das niks voor mij moet wel wat power in zitten ,ik luister graag naar muziek in een wat hoger volume zonder geklapper of vervorming.
ze zijn leuk voor computer speakertjes meer niet ,of als je van zachte muziek houd ,of voor als je buren klagen :).
voor mij is de 545 een hoofdprijs die eindelijk is gewonnen ,lang gehoopt ooit een set te bemachtigen ,is toch nog snel gegaan aangezien ik pas sinds oktober 2003 ofzo mfb ontdekt heb .
het begon met de 532 leuke speakers ,toen vond ik een set mooie 541 die kon ik niet laten staan bij de kringloop, toen kwam de 544 ook leuk , toen de 587 helemaal te gek , toen de 567 wauw vette bas en mooi geluid , toen de 545 i,m in heaven ! .
Roland Remie.
Wie is eigenlijk die antoon??Is dat iemand die hier vaker negatieve en rare dingen zegt over onze (heilige)MFB speakers??Inderdaad wat een schrijffouten.Vraag me af of hij uberhaubt wel weet waar hij over praat.Heb zelf helaas nog nooit een stel 545's in het echt gezien of gehoord.Maar kan me niet voorstellen dat het klote opgefokte speakers zijn met boemende bassen en schreeuwerige hoge tonen.En dat de 541's meer bassen hebben dan de 545's geloof ik ook niet.Heb zelf o.a. ook een stel 541's staan maar dat ik nou zeggen kan dat daar een gigantische bas in zit??(klapper,klapper).In combinatie met mn 567's en 544's klinken ze erg goed.Heb nu de frontjes geverft met textielverf ze zien er weer als nieuw uit.Een echtte aanrader.Wil trouwens mijn 541's ook wel ruilen voor een goedwerkend stel 545's.HAHA!!!!
Groetjes Marco en Anneke.
De opgefokte 545,ers heeft mijn zwager knap jaloers gemaakt toen ik ze eens liet horen ! π
ze roepen bij mij altijd wat moette met die oude zooi ,maar nu denken ze wel anders .
Roland.
[%sig%]
Bericht bewerkt (19-03-2004 23:16)
Woooo wooo wooo... mensen.....
Het is natuurlijk zo dat niet iedereen dezelfde mening is toegedaan, maar vergeet niet dat deze mening dan altijd van de twee heilige woorden vooraf moet worden gegaan:
ik vind...
Als iemand de 545 een opgef*kte kl*tespeaker vindt, heb ik daar absoluut vrede mee. Ben dan wel benieuwd naar de beweegredenen van die persoon, maar het lijkt me niet ideaal om die er middels brute woorden uit te slaan... Ik denk dat die persoon, met wie misschien best een interessant gesprek te voeren valt, dan direct denkt "wat een opgef*kt kl*teforum, hier kom ik nooit meer!" En gelijk heeftie.....
Over nieuwelingen gesproken, Zoonpanda, volgens mij heb jij hier ook slechts enkele zonnen zien opkomen als ik me niet vergis???
Verder wil ik Antoon nog even vertellen dat de 545 maar liefst drie keer zoveel "rooie lampen" aan de voorkant heeft als de 541...
Vriendelijke groeten!
[%sig%]
Mij lijkt het het verstandigst om op de Meeting verder te discuseren/luisteren enz,enz.
Weet je ook gelijk wie je voor je hebt !!
Hoi Thomas,
Wat bedoel je precies met de zin: Zoonpanda,volgens mij heb jij hier ook slechts enkele zonnen zien opkomen als ik me niet vergis???Mn vriendin en ik zijn beide niet blond maar snappen niet precies wat je hiermee bedoeld.Kun je dat ff uitleggen in je volgende reaktie??
groetjes Marco en Anneke.
Marco, Anneke,
Met deze uitspraak refereer ik naar de volgende zin uit jullie felle reactie op Antoon:
Wie is eigenlijk die antoon??Is dat iemand die hier vaker negatieve en rare dingen zegt over onze (heilige)MFB speakers??Inderdaad wat een schrijffouten.Vraag me af of hij uberhaubt wel weet waar hij over praat.
Hiermee bedoel ik dat jullie zelf ook nog nieuwelingen in dit Forum zijn... Dat neemt niet weg dat ik het voor een groot deel wel eens ben met wat je zegt.
Groeten!
[%sig%]
Ik vermoed dat Antoon een Franstalige Belg is, mogelijk verklaart dat de schrijffouten.
[%sig%]
Jullie moete mei niet afzijke hier wand ik geef allen mij mening over de 545 spiekers. Maar zoon panda doet vreemt, ik weet alles van mfb spiekers af en ju llie zegge tege mei dat ik niets dervan weet.
Noou sorrie hoor maar ik weet der alles van van die mfb spiekers.
Tog vint ik die 545 een opgefokte spieker met boembasse omdet het veel te veel boemt. maaar ja de meninge verschille nogalwat hier en de 541 klapperd echt niet all draai je op volle volume keraakt het niet.
Groete van antoon berger en niet meer zo op me schelde want daar houw ik niet zo van mosjonal feetbek cvriienden
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, prachtig weer, zulle.
ik moet weer verschrikkelijk lachen om de reacties.
[%sig%]
Hoi Thomas,
We zijn inderdaad nog nieuwelingen op deze site.Maar die opmerking richting antoon was niet fel of raar bedoeld.En als dat wel zo is overgekomen bij de lezers dan bied ik ervoor mijn excusses aan.Enwat betreft antoon ik twijfel heus niet aan jou kennis over mfb speakers.Was het alleen niet eens over jou mening en de manier o.a. je taalgebruik hoe je dat aangaf.We willen niet raar of grof overkomen.We zijn volwassen mensen dus laten we ook op die manier met elkaar communiceren.
groetjes,
Marco en Anneke.
Altijd fijn weer nieuwelingen erbij.
Hoe meer freaks, hoe meer kans op behoud van deze erg mooie,fijne luidsprekers, waarvan in alle soorten en maten materiaal is.
Er zit voor elk persoon wel een uitblinker bij...............MOOI TOCH !
Dus Antoon, en Zoonpanda..........KOM NAAR DE MEETING, EN ERVAAR HET SPEKTAKEL.