cd 101 te koop

Meldingen
Alles wissen

cd 101 te koop

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
544 Bekeken
(@joost)
Trusted Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Ik ga mijn cd 101 verkopen. Apparaat is in nieuwstaat en gereviseerd! Klinkt perfect en hoort bij de setjes uit de jaren 80. Het betreft hier een bovenlader en is bijna identiek aan de cd 100 (de allereerste Philps cd-speler) alleen is de cd 101 technisch beter. Wie interesse heeft kan even mailen of bellen (0172-478200)

Jan

Citeren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Mischien iets voor de kringloopwinkel??

BeantwoordenCiteren
(@patrick)
Trusted Member

Herbert,

Dit goed geprobeerd. Iedereen die hier op deze site komt weet heus wel dat dit een collectors item is en niet iets wat je snel voor een appel en ei zal kopen,en ook zeker niet iets wat je naar de kringloop brengt tenminste niet als kenner zijnde.

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

En heeft Jan al een prijs in zijn hoofd?

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@joost)
Trusted Member
Topic starter  

Dit is dus niet iets voor de kringloopwinkel! Zo mooi zie je ze bijna niet en deze cd 101 is gemodificeerd naar 16 bits. Klinkt perfect! Ik durf er nog wel 1 jaar garantie op te geven! Ik wil er 100 euro voor hebben maar dan heb je wel een cd 101 in nieuwstaat. Of ruilen tegen een cd 931 in nieuwstaat! Ik hoor het wel als iemand interesse heeft. Ik wil ook wel ruilen tegen een paartje MFB speakers mits ze in zeer goede staat zijn.

Jan

BeantwoordenCiteren
Deel: