gezocht voor bij mijn 900 serie: een mooie cd 930 of hoger
graag in de buurt van amsterdam!!
Ernst
Wie zoekt die vindt hè 😈
Geintje! 😆
Ik ben blij dat ik EINDELIJK een 940 heb die én vele mogelijkheden én een super helder display heeft én in nieuwstaat verkeert. De 951 doe ik niet weg, misschien wel de CD850MkII ooit... Het voordeel van de 940 is dat-ie een dubbel display heeft, zowel titels/funties (boven) als ook track/time etc... (onder). De 951 heeft dat helaas niet, deze heeft wel weer een D/A-circuit dat 1000X beter is met de beroemde DAC7 en de algehele afwerking is gewoon top (speciale elco's/ic's voor het audiogebeuren en zo). Wat de bediening betreft is-ie me veel te simpel. Het lijkt wel een loopwerk met een metalen kast en een play-knop, meer is het eigenlijk niet... LOL
Groetjes. 😉
dus... kan ik de 940 of 951 bij je ophalen?
geintje!!!
Ik vermoed dat je de afstand naar Movieman onderschat 😮
Movieman woont ergens in Limburg voorzover ik weet.
was ook een geintje..
maar ik blijft dus nog steeds op zoek naar een cd930 of hoger.
heb er een cd104 en cd723 op in te ruilen met wat centjes erbij natuurlijk..
Zo en nu even serieus...
Cyberjan heeft volgens mij nog een CD930 of 931 staan. Misschien doet-ie 'm wel weg... PM zou ik willen voorstellen.
@ Herman: Limburg is groot hè LOL.
Groetjes. 😉
ik wil er 2 mooie cd723 en een cd104 op inruilen!
Ernst
@Ernst wrote:
was ook een geintje..
maar ik blijft dus nog steeds op zoek naar een cd930 of hoger.
heb er een cd104 en cd723 op in te ruilen met wat centjes erbij natuurlijk..
hoi,
mOvieman heeft gelijk 🙂 , ik heb een d931 voor je in een staat zoals die bij maktplaats niet aangeboden worden namenlijk zéér goed, als je interesse hebt, pm en dan breng ik dat ding naar mOvieman voor kontrolle en wordt hij naar je gestuurd(als de prijs in orde is 🙄 , ik trek niemand het vel over de oren maar, voor niets gaat de zon op)
@m0vieman wrote:
Zo en nu even serieus...
Cyberjan heeft volgens mij nog een CD930 of 931 staan. Misschien doet-ie 'm wel weg... PM zou ik willen voorstellen.
@ Herman: Limburg is groot hè LOL.
Groetjes. 😉
Eh... vraag eens aan mOvieman waar ie de mooie cd940 vandan heeft,juist ja: Cyberjan
@Cyberjan wrote:
Eh... vraag eens aan mOvieman waar ie de mooie cd940 vandan heeft,juist ja: Cyberjan
Ja... En hij zit inmiddels met chemische ankers vast in de betonnen muur. Zo goed bescherm ik een meid zelfs nog niet dus dat zou alles moeten zeggen over de staat van het spul. 😀
Groetjes. 😉
😀 😛 8)
De software van de CD950 is identiek aan die van de CD930, er zitten enkel minder knoppen op het front. Maar met de afstandsbediening van de CD930 kan je de CD950 gebruiken zonder beperking door de weinige knoppen op het front.
@ RudiV: handige tip! 😀
Nu weet ik zelf wel uit ervaring dat er vaker "verborgen" RC-5 commando's zijn voor specifieke apparaten. Zowel het frontpaneel als ook de bijgeleverde AB zijn namelijk niet altijd voorzien van alle functies. Geen idee waarom... Gewoon de RC-5 lijst erbij pakken en uitproberen met zou ik willen voorstellen...
Groetjes. 😉
De "verborgen RC-5 commando's" zijn een resultaat van het gebruik van dezelfde software voor verschillende modellen CD spelers, waarbij er een verschil in features tussen verwante modellen kan zitten - corresponderend met de knoppen op het front. In de software (spreek uit ervaring van deze ontwikkeld in Hasselt) is nooit een verschil gemaakt om features in/uit te schakelen per model - in theorie zou je soms zelfs extra fysieke knoppen kunnen toevoegen om je apparaat een "upgrade" te geven.
Mijn vermoedens zijn bij dezen bevestigd. Dat wordt dus gaten (erbij) boren in het weekend! 😀
Groetjes. 😉