check de advertentie eens:
http://link.marktplaats.nl/132878784
Volgens mij past een cdm-1 helemaal niet in een 882.
de CDM1-MKII is in feite een metalen CDM4 toch?
en die prijs.. enfin, de man doet zijn naam eer aan. π π
cdm-1MKII is idd nauwelijks aan te komen. Dus als je die 882 koopt, zit je straks mooi met een kapotte 882 en 2 loopwerken die er niet in passen.
Jawel, de cdd882 heeft een cdm1 mkII, net als de marantz cd880j en cd880:
http://www.marantzphilips.nl/index.asp?strPage=Info&strBrand=Marantz&strType=cd880j
Een cdm1 mkII lijkt niet op een cdm4, zijn 2 totaal verschillende loopwerken.
cdm1 mkII:
cdm4:
De laser van de cdm4 schijnt wel hetzelfde te zijn.
Maar dit klopt zeker niet:
Plus.... 2x cd304 werkend erbij (hebben immers CDM1 loopwerken om je CDD882 eeuwig draaiend te houden!!)
Probeer namelijk nog maar aan een cdm1 te komen π
cdm1 uit de 304 is anders dan de mkII.
Ik nam voor het gemak aan dat de verkoper met 'cdm1' eigenlijk 'cdm1 mkII' bedoelde π
Dit is een afbeelding van de cdm1 in een cd304:
Zou maar zo kunnen dat ie inderdaad totaal niet pas.
Goh, van wie zou die toch zijn? π
Ralphies misschien? 8)
hahahahahahahahaha
Lijkt de samenstelling van onze ralphies wel.
Ook uit breda n dezelfde plankies.
hahahahaha roovers die zijn naam eer aan doet hahahaha
Jaa de mijne idd!!
Ik was echt in de veronderstelling dat het omwisselen van cdm1mk2 met een cdm1 kon, iemand op eenander forum heeft gezegd dat ie dat voor elkaar kreeg dus daarom ik in verleden een paar cd304 opgekocht, zo van, heb ik reserve.
Maarre... die vlieger ging dus niet op? En de prijs tja dat is wat op elkaar tellen van mijn eigen aanschafprijzen, ik heb voor die cdd882 een goeie 250 euro betaald, is ook onberispelijk goed werkend en voor bij elkaar 100 euro aan cd304's.
Iedereen zegt altijd wel ach oud spul is weinig waard maar ik kom toch zelf niet de mensen tegen waar ik het voor weinig van kan kopen.
Heb gisteren wel mijn dac960 voor 200 euro verkocht, ga ik morgen op de post doen, ik zal het dingske wel gaan missen!!!
Maar wat is nou een reele optie, cd-speler met cdm4 opkopen en dat is wel een backup- laser unit voor in de toekomst de cdd882 levend te houden??
Eye ralphies als je één van de 850 mk2 wegdoet denk dan ff aan mij.
Zonde dat je de dac voor 200 heb verscheten, voor dat geld had ik m graag gehad.
Ow, dat wist ik niet, dan had ik hem jou ook wel gegund, ik dacht dat ik een flinke klapper maakte met 200 euro! zo van wat een gek er voor geeft maar niet reeel. Wat doet een dac960 tegewoordig dan? had hem ooit voor 125 euro dacht ik gekocht.
Ogenschijnlijk lijken de cdm1 mkII en cdm4/11 op deze foto erg veel op elkaar:
En hier zijn er nog wat te koop:
http://www.ersatzteil.justone-schnepel.de/html/philips_cdm4_11_cdm411.html
En die zit bv in de:
PHILIPS CD-371/3 cdm4/11
PHILIPS CD-471 TDA1541 CDM4/11
PHILIPS CD-472 TDA1541 CDM4/11
PHILIPS CD-473 TDA1541 CDM4/11
PHILIPS CD-660 CDM4/11
PHILIPS CD-670 SAA7210 SAA7220P/A TDA1541 CDM4/11
PHILIPS CD-771 CDM2-0500//CDM4/11
Maar ook hier ga ik puur af op de foto's. Technisch zou ik niet weten of dat allemaal onderling uitwisselbaar is π
Die dac voor 200 euro is goedkoop, volgens mij kunnen die dingen nog wel 300 euro opbrengen....
prijzen zijn uiteraard voor de liefhebber te bepalen.
Prijs is dan minder belangrijk maar 200 euro voor een dac960 is niet goedkoop maar zeker niet te duur
maar zag op een foto dat je meerdere 850 mk2's heb staan,
mocht je er één kunnen missen denk dan eerst aan mij voor je het verpats op mp.
Mwa ok, 300 euro is misschien wel de hoofdprijs, 200 euro is inderdaad een hele mooie prijs voor een dac960.
Ja weet je wat dat met het verkopen is, normaal doe ik iets weg als ik het niet meer gebruik maar dan moet je maar net eenliefhebber weten, ook voor die 200 euro heb ik er bijv. erop moeten staan 200 en niet minder.
Meestal (dit keer toevallig niet) koop ik zelf altijd te duur, maar ja ik ben dan ook geen verkooptype of harde afdinger zoals sommige zijn, ik denk altijd hmm... te laag blijven met bieden dan gaat ut goedje naar een ander!
Tja die 4/12 en 4/27 lijken ook op elkaar.... kijk maar eens op foto's hieronder:
Dus nu weet ik niet meer wat echt compatible is voor vervangen cdm1mk2...
haha ja Bad Santa dat laat ik dan binnen de club aan jou die cd850mk2's.
Maar met die dac960 dacht ik hee iemand wou hem hebben en ik wou hem emotioneel enkel voor veel geld weg omdat ik hem ga missen anders (en ondanks 200 euro, zat ik vanavond de doos in t e pakken van ; o jee weer stukje hollands glorie de deur uit doen, kom er nog maar ooit eens aan als ik er alsnog weer een wil hebben....).
Raar he, mensen zijn rare wezens π Maar binnen de club zou ik zelf niet overvragen, is niet tof.
lol, op die manier heb ik m'n eerste echt mooie marantz cdspeler verkocht, de cd10. Ik had echt spijt dat ik die verkocht had, maar de speler die ik daarna had (cd16) deed de cd10 toch snel weer vergeten. Daarna weer precies hetzelfde, verkocht met spijt de cd16 en kocht een cd11LE, die ik nu nog steeds heb, en nu geen moment spijt meer over de cd10 of cd16 π
Ach, soms moet je verder en niet blijven hangen met wat je hebt. Als dat betekent dat je iemand anders blij moet maken, dan so be it.