Dat 900 serie stere...

Meldingen
Alles wissen

Dat 900 serie stereo meubel.

26 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
1,180 Bekeken
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Ik kan dat 900 serie meubel kopen (die van die fl 1400 adviesprijs destijds), maar de man (gewoon hier in amsterdam, geen marktplaats), heeft mij gevraagd doe maar een bod. Nou is het voor de leuk, en ga hem gebruiken voor de 800 serie. Past er mooi bij dat groene glas LOL. En later leuk voor als ik aan de 900 ga beginnen. Maar ik ga hier geen grote zak met duiten aan besteden.

Wamagdakosten?

Natuurlijk wat de gek er voor geeft., Maar heb er nooit naar gezocht dus geen idee waar die dingen voor weg gaan. Enkele voorbeelden bbekend?

Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

900 serie is 43,5 cm breed, 800 is 42 cm, dus past wel maar een beetje ruim denk ik.

Sja, moeilijk te zeggen wat zoiets "waard" is. Stel je biedt 50 euro, dan heb je of kans dat ze blij zijn dat ze er nog wat voor gehad hebben, of je krijgt een reaktie dat het wel meer waard is, of je hoort niks (=prototype van de "echte" handelaar) , maar als je weet wie het is kun je bellen. Je kunt ook vragen of je het mag zien want je weet niet precies of het wel past oid.. Zie direkt contact te krijgen dat is het beste.

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@Zapper wrote:

900 serie is 43,5 cm breed, 800 is 42 cm, dus past wel maar een beetje ruim denk ik.

Sja, moeilijk te zeggen wat zoiets "waard" is. Stel je biedt 50 euro, dan heb je of kans dat ze blij zijn dat ze er nog wat voor gehad hebben, of je krijgt een reaktie dat het wel meer waard is, of je hoort niks (=prototype van de "echte" handelaar) , maar als je weet wie het is kun je bellen. Je kunt ook vragen of je het mag zien want je weet niet precies of het wel past oid.. Zie direkt contact te krijgen dat is het beste.

Binnen € 50,-- Zo blijft het leuk. Is niet beschadigd.

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Ow dus je hebt em al? Nou da's mooi πŸ˜‰ Trouwens die adviesprijzen van vroeger... dat betaalde je er ergens in een dorp achteraf voor, maar in een beetje zaak zat je er 10-20% onder, en bij de PW ca. 30%.

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@Zapper wrote:

Ow dus je hebt em al? Nou da's mooi πŸ˜‰ Trouwens die adviesprijzen van vroeger... dat betaalde je er ergens in een dorp achteraf voor, maar in een beetje zaak zat je er 10-20% onder, en bij de PW ca. 30%.

ja ja dat weet ik. Maar ik weet niet of er meerdere meubels waren, dus omscheef hem zo maar.

Dat ding stond hier bij een dame op de Amstelveenseweg. Das dus 5 minuten om de hoek.

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

En nou staat ie bij jou.. FOTO!!!!! (met apparatuur) πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@Zapper wrote:

En nou staat ie bij jou.. FOTO!!!!! (met apparatuur) πŸ˜‰

Eh,......................nou nee. Hij staat er wel, maar het beoogde doel is niet gehaald. Het ding is voor mijn 19'de eeuwse pijpelaar te groot. In die zin, ik heb een hele lange woon kamer van zo'n 14 meter. Maar vrij smal. Ik had hem in een hoek bedacht maar dat werkt niet en kops op de wand ook niet echt. Het is best een mooi ding maar denk dat hij maar naar zolder gaat. Of een liefhebber, die mag hem voor €50,00 weer van mij overnemen. Tsja, zo gaat dat. Als ik al 900 spullen had gehad dan had ik hem nu zeker gehouden. Maar hij staat. in de weg. Mijn ouders komen nog ff langs bij zoonlief en wellicht is daar nuttige plaats. zo niet . Wie o wie. Anders gaat hij marktplaats op en probeer ik er wat aan te verdienen. Wel jammer.

Maak wel ff foto.

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

hmm.. maar hoe doe je dat nu dan? 800-serie apparaten zijn niet ondiep..

heb je wel een kast met 60cm diepte voor nodig wil het ogen..

Wel fijn een lange kamer, goed voor de lage tonen, mits je de boxen in de lengterichting laat werken πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@Zapper wrote:

hmm.. maar hoe doe je dat nu dan? 800-serie apparaten zijn niet ondiep..

heb je wel een kast met 60cm diepte voor nodig wil het ogen..

Wel fijn een lange kamer, goed voor de lage tonen, mits je de boxen in de lengterichting laat werken πŸ˜‰

je hebt um. Dat is nou net de bedoeling en dat is nu net wat ik met de speakers wou doen. En de beste plek voor het rack is toch een hoek.

BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member

Mooie rek.

Ik heb alles in de tv meubel gestouwd.
Mag van vrouwlief alles zoalng het niet zichtbaar is.

Ze had liever zo'n boselifestyle dingetje gehad πŸ˜•

Geluid moet je zien en voelen (vooral voelen) πŸ˜†

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Zet ze dan een zwarte bril op dan ziet ze het niet en heeft toch mooi geluid πŸ˜‰

(ik weet het, vrijdag middag.. melig..)

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Topic starter  

@bad santa wrote:

Mooie rek.

Ik heb alles in de tv meubel gestouwd.
Mag van vrouwlief alles zoalng het niet zichtbaar is.

Ze had liever zo'n boselifestyle dingetje gehad πŸ˜•

Geluid moet je zien en voelen (vooral voelen) πŸ˜†

Ik weet het maar het probleem is.....................ik deel de mening van vouw lief 😳 😳 😳

En nog wel een oude ventilatieschacht weggesloopt. Dus ik denk he he een echte hoek. En die was nu bedoeld voor één van de twee 825's in lengte richting. Maar dat kan nu niet want het meubel kan eigenlijk alleen daar staan.

Wordt vervolgt.

BeantwoordenCiteren
(@rudiv)
Eminent Member

> 900 serie meubel kopen (die van die fl 1400 adviesprijs destijds)

Bedoel je dat dit meubel op zich indertijd zoveel kostte ? Dan is 50 euro nogal een koopje !

BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member

@RudiV wrote:

> 900 serie meubel kopen (die van die fl 1400 adviesprijs destijds)

Bedoel je dat dit meubel op zich indertijd zoveel kostte ? Dan is 50 euro nogal een koopje !

Tweede naam van take is geluk! πŸ˜†

BeantwoordenCiteren
(@rudiv)
Eminent Member

Tweede naam van take is geluk!

Die van mij dan ook, want ik heb dit weekend net zo'n meubel gekocht voor dezelfde prijs (had geen idee van de adviesprijs πŸ™‚

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: