Beste medefreaks,
Mocht iemand geinteresseerd zijn in een DFA888 dan heb ik die beschikbaar voor verkoop. De tuner en cassettedeck krijg je er gratis bij. De CD850 die getoond wordt hoort er niet bij.
kostdat?
Ik had een prijs in gedachten van 125 eur.
Au! Had ik maar geld, dat is een mooie set! Zit in de dfa888 dezelfde da-converter in als mijn dac960??
De FC830 in de titel is een FC870, dat staat er bij de mijne tenminste op.
mooi deck met 3 koppen.
ik vind de prijs voor dit alles helemaal niet verkeerd overigens.
volgens de servicedoc zit er een TDA1541A DAC in de DFA888, ik weet niet of dit dezelfde is als in de DAC960?
Het is inderdaad een FC870 cassettedeck. De set staat inmiddels ook op MP.
AndrΓ©
zitten er nu geen pootjes onder de CD850 of ben ik gek? π
Klopt, is mijn speler.
De pootjes liggen ergens om mn werkbank π³
π
Ja dat zijn goede spelertjes he die 850's, na jaren had ik 2 maanden terug mijn oude 850mkII terug gekocht van een vriend van me, staat nu mooi in stijl met die dac960, allebei groene lampjes en megamooi design!
Ik heb zelf ook nog een gewone fa890, zit daar nou veel geluidsverschil in tov de dfa888? Ik gebruik verder erop de cd850mkII die dezelfde dac ook intern zal hebben.
De 850 is uitgerust met bitsstream, dit is een andere techniek als in de DFA888 en denk ook de DAC960. Volgens liefhebbers geeft de oude manier van decoderen een beter geluid, het zou meer de analoge plaat benaderen. Ik heb zelf geen voorkeur qua geluid maar vind de tda154x nostalgisch leuker.
Ow ja stom, dat had ik moeten weten als 800fan! Bitstream idd in de 850, dom dom dom!
Ja ik dacht dat mijn 16bitter dac960 de TDA1541S1 (Silver Crown) had.
Ben je de aparatuur inmiddels al kwijt AndrΓ©??
Groetjes,
Marco en Anneke.
De versterker is nog beschikbaar inclusief gratis deck en tuner.
100 eur voor de liefhebber.
Heb zaterdag de DFA888+CDD882 en een FT880 tuner gekocht incl afstandsbediening en service manual in den helder.Zoek alleen nog het bijpassende deck.
Groetjes,
Marco en Anneke.