De droom van elke MFB545 bezitter waarvan zijn of haar setje MFB545 niet in volledige perfectie verkeren......... MFB 545-onderdelen!!!
En ik heb het volgende in de aanbieding:
2x middentoner-frontjes, in goede staat!!!
2x woofer/tweeter-fronten, in goede staat!!!
2x Philips 545 MFB-studio strips, in zeer goede staat!!!
2x set van 6 controle-knopjes, in zeer goede staat!!!
2x metalen info-controlepaneel plaatjes, in zeer goede staat!!!
2x klepjes (schanierpuntjes afgebroken), verder in goede staat!!!
2x MFB 545 tweeters -> zwarte kunstof/plastic dust, in zeer goede staat!!!
2x MFB 545 middentoners, in zeer goede staat!!!
2x Philips woofers 30cm waar MFB-element op gemonteerd is -> werkend!!!
2x complete MFB545-versterker gedeeltes met originele CINCH-aansluiting!!!
2x kastlijsten, in goede staat!!!
2x houten kast (beide van achteren een weer dichtgemaakte opening van onder tot boven (breedte ca 25cm))
Of als complete nog in elkaar staande set te koop waarvan de woofers op
één of andere manier traagheidsloos op en neer bewegen en waarvan 1 box sinds kort een knetterend geluid vertoond = makkelijk te verhelpen!!!
Dus, mocht iemand interesse hebben in iets, laat het me weten!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
oh my god! heb je ze te hard gezet en zijn ze ontploft? π―
@Remi wrote:
oh my god! heb je ze te hard gezet en zijn ze ontploft? π―
Nee, ik heb ze destijds zo gekocht! Niet getest aldaar, kwam er thuis achter. Maargoed, toen nog nooit een set 545 gehoord en was er niet zo in thuis dus dacht, zal wel zo horen. Totdat ik mijn 2de set destijds aanschafte..... toen hoorde ik het verschil. Het knetterende geluid is pas op het laatst gekomen, maargoed, dat is zo te verhelpen!!!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Zag er een op marktplaats die 4 567's wil ruilen tegen de 545.
Eventueel heb ik wel interesse in een versterker, mits voorzien van de relais-print voor de woofer beveiliging.
Wat knopjes erbij is evt ook handig.
Maar wacht rustg af of je ze als set kwijt kunt zou ik zeggen.
Hallo
Ik ben nieuw en voor het eerst op dit forum en heb zelf 2 mfb 587 en wat ander leuk philips spul uit de goede tijd.
Ik wil de eindtrappen voor het laag van de 545 overnemen en wat is de prijs voor alle onderdelen tezamen.
Mvg
Kees
Hallo Ton,
Ik heb eventueel nog kastonderdelen nodig. Als het nog te koop is wil je dat dan laten weten (met prijzen).
@collector wrote:
Ik wil de eindtrappen voor het laag van de 545 overnemen en wat is de prijs voor alle onderdelen tezamen.
De versterkers worden alleen in zijn geheel verkocht, er worden geen onderdelen los van verkocht (van de versterkers dan)! De prijs die ik in gedachte heb voor alle onderdelen (nu nog als 2 compleet "werkende" luidsprekers) is β¬ 645,-!!! Dus mochten er mensen zijn die interesse hebben in alle onderelen = complete set -> laat het weten. Mocht er zich over enkele weken geen koper hebben gemeldt die alle onderdelen = de complete speakers over wil nemen, dan worden de onderdelen los verkocht. Dus mocht je een onderdeel op het oog hebben, mail me dit dan alvast even door (met je eventuele bod) zodat ik dat kan noteren. Overigens worden de onderdelen past verkocht als voor het merendeel van de onderdelen een koper is gevonden.........
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
π―
Zal ik mijn ouwe auto ook eens zo gaan verkopen π Wie tekent er in op motor van de ruitensproeier?
@Zapper wrote:
Zal ik mijn ouwe auto ook eens zo gaan verkopen π Wie tekent er in op motor van de ruitensproeier?
Bied hier alleen de mensen die 545 onderdelen nodig hebben een kans aan om eraan te komen........ verkoop de set liever ook in zijn geheel en in 1 keer!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Oke snap ik.. π Was trouwens iemand op marktplaats ook op zoek naar onderdelen zag ik.