Op Ebay in Duitsland nu een set MFB F9638 te koop.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3266788847&category=22062
Marnix
[%sig%]
Bericht bewerkt (13-01-2004 15:28)
Iets voor jou Marnix ???
Nee,
Ik ben al voorzien maar misschien voor jou?
In een kleinere ruimte (woonkamer) klinken ze heel strak, wel afhankelijk van de soort muziek.
Marnix
Klopt, ik vindt het toch wel apparte dingen.....................
350 eur, koopje !
[%sig%]
Andre, heb jij contakt met de man opgenomen??
Anyway, het blijft een pittig prijsje..........
Ja ik heb hem wakker gebeld. Ik herinner me dat het een handelaar is. Zou maar niet er op in gaan. Hij vraagt 350 eur voor de speakers.
-dRe
[%sig%]
Ik had ook al met de man gemaild. Inderdaad 350 euro vind ik ook een beetje teveel.
Andre, heb jij misschien nu of binnenkort een setje te koop?
Het liefst koop ik een setje waar nog wat aan moet gebeuren, heb ik eindelijk weer iets te hobbyen met MFB.
Groeten Martijn Vergoossen
Ik ga er dan ook maar NIET op in 350 euro wordt mij te gortig.
Misschien wilt ie ze wel ruilen tegen mijn gele, herstel, creme kleurige 587 'ers π
[%sig%]
Bericht bewerkt (15-01-2004 23:51)
weinig kans denk ik....................
Nou...
Volgens mij kun je iemand die 350 E vraagt voor een set 9638 best wijsmaken dat de cremekleurige 587 een Special Edition is π
[%sig%]
Ja, alleen woont ie zo verrekte ver weg (Freiburg). Misschien iets voor de F-9-6-3-8 Luisteraar. Dit moet voor hem volgens mij een koopje zijn!
[%sig%]
Bericht bewerkt (16-01-2004 12:43)
Ze zijn voor 176,51 verkocht. Leuk prijsje, had ik er ook zeker voor over gehad. Alleen 2 x 500 km rijden niet.
Zeker een interessant prijsje. Echter ik was al voorzien, daarom niet geboden en net 800Km gedieseld om een set 545 op te halen.
Er is echter nog een set 9638 in de verkoop bij onze oosterburen dus voor degene die zich geroepen voelt een set te bemachtigen ?!
marnix