Philips heeft blijkbaar nog wat ruig spul gemaakt een jaar of 10 geleden. tenmisnte als ik zoek zie ik dat het windows95 is..
en hij staat op marktplaats.
http://audio-video.marktplaats.nl/versterkers/97392225-1-maal-philips-dvx-8000-moet-weg.html
Dit is alles wat ik niet zoek.
π
Mwa... ziet er stoffig maar toch wel ruig uit.. een PC met dvd speler erin en zo.. Beetje lomp wel..
Ik wist niet eens dat ze zo'n ding gemaakt hadden.
@Zapper wrote:
Mwa... ziet er stoffig maar toch wel ruig uit.. een PC met dvd speler erin en zo.. Beetje lomp wel..
Ik wist niet eens dat ze zo'n ding gemaakt hadden.
Hier op het forum is er nog niet zo lang geleden over gesproken! Ze waren voornamelijk voor de amerikaanse markt bedoeld!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Sja.. ik ken niet het hele forum uit me kop π
ZIe je idd wel aan de tv-ingang dat eht voor de VS is, dat is F.
Maar dan heb je er wrs weinig aan, sowieso nu niet meer sinds digitenne, maar voorheen kon je op japanse of amerikaanse tv ontvangers ook niks aan hier.
@Zapper wrote:
Sja.. ik ken niet het hele forum uit me kop π
ZIe je idd wel aan de tv-ingang dat eht voor de VS is, dat is F.
Maar dan heb je er wrs weinig aan, sowieso nu niet meer sinds digitenne, maar voorheen kon je op japanse of amerikaanse tv ontvangers ook niks aan hier.
Maar je ken er wel een dvd'tje op kijken. π
Mits ie regiovrij is. π
mwa.. regiocodes is een eitje.. zijn websites voor hoe je die eruit pest π
En een beetje upgraden en XP draait erop. Dan heb je een mooi compleet systeem voor aan de tv te hangen!!!
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
Kan die dan genoeg geheugen aan?
@Zapper wrote:
Kan die dan genoeg geheugen aan?
Eind vorige week berichtte Philips met pc/tv's te zullen komen met variaties qua Internetaansluiting en dvd-speler. Op de Amerikaanse markt komt Philips met de DVX8000, dat een 'thuisbioscoop' wordt genoemd. Het gaat om een televisie ontvanger, high-end video line doubler, een dvd-speler voor films, dvd-rom voor opname, cd-rom en cd-audio, een FM ontvanger en een Marantz pre-amplifier. Het geheel wordt bestuurd met een Marantz RC2000 Learning Remote Control, en kopers krijgen een pakket software met onderricht, spellen en ander amusement.
Het apparaat bevat een pc met een 233 MHz Intel Pentium MMX processor, een Trident 3-D grafische processor, 4MB videogeheugen en 32MB RAM, modem en Windows 95. Op 5 september opent Philips www.mmhometheater.com om het gebruik van het apparaat te ondersteunen.
In Europa, te beginnen in Duitsland, en op de Aziatische markt, komt Philips met een afwijkend apparaat, 'Ponte' genaamd. Dat is een computer met MPEG Full Motion Video voor spellen en films; 3D Surround Sound voor 16-bit audio en een modem of ISDN-kaart voor toegang tot Internet. A tv-achtige afstandsbediening plus infrarood toetsenbord maakt eenvoudig schakelen tussen tv, cd, spellen en Internet mogelijk.
Bovenstaande citaat uit persbericht 1997
DHet is dus een PII bord, daar kun je nagenoeg niets meer mee. Grafisch zal het einde oefening zijn. Upgraden zo goed als onmogelijk.
Maar wel mooi ding. Marantz versterker gedeelte. Ach het is duidelijk een component voor de 700 serie
Hoi,
Belachelijk dat ie er 175 euro voor vraagt, je weet niet eens of ie wel compleet is of dat hij wel werkt! Gewoon je geld storten en geen vragen stellen...Heeft iemand voor de grap die kerel wel eens gemaild?? Hoe komt zo iemand eigenlijk aan zo'n apparaat vraag je je af...
@Tom wrote:
Hoi,
Belachelijk dat ie er 175 euro voor vraagt, je weet niet eens of ie wel compleet is of dat hij wel werkt! Gewoon je geld storten en geen vragen stellen...Heeft iemand voor de grap die kerel wel eens gemaild?? Hoe komt zo iemand eigenlijk aan zo'n apparaat vraag je je af...
Bij staphorst in utrecht hebben ze te koop gestaan gehad.
Dus zo bizarre is het niet.
Maar 175 euro voor een achterhaald oparaat waar je bijna niets mee kan is idd te veel.