FA960 + meer moois ...
 
Meldingen
Alles wissen

FA960 + meer moois op MP

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
489 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 1387

   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Dat is echt kwijl kwijl maar helaas... huis te vol, beurs te leeg πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 204
 

Vind persoonlijk de prijs ook aan de hoge kant 725euro voor de set.Maar het is wel leuk kwijl spul.Heb afgelopen maandag op mn werk(werk in een kringloopwinkel op de afdeling controlle&reparatie audio/video en computers)een Quad 33 voorversterker in orginele doos met de kabeltjes nog in de zakjes etc voor 7.50euro.En vond gister de Quad 303 eindversterker ook voor 7.50euro bij ons in de winkel.Das pas mazzel dacht ik...Alles ziet en ruikt als nieuw en geen krasje te ontdekken.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

En zet je die nou voor 750 op MP? πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 204
 

Haha!!zou kunnen ja.Geen idee overigens wat het waard is zo'n Quad voor en eindversterker.Dat het zeer goed en mooi spul is is bekend.Ik heb nog een gereviseerd stel Bose 901 serie V staan die ik er op wil aansluiten.Maar al met al een koopje dacht ik....

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@tismarnix)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 423
 

Marco en Anneke,

Een goede set Quad 33 / 303 is volgens mij nog zeker €100,- tot €200,- waard, zeker als hij nog in de orginele doos zit.

Ik zou de set niet wegdoen en fijn zelf gebruiken, 2 x 50Watt is toch in de meeste gevallen voldoende. En hij stamt uit dezelfde bouwtijd als de goede Philips apparatuur (jaren 70-begin 80).

Bij de 901 heb je wel een speciale equalizer nodig voor aanpassing van het frequentie spectrum aan de boxen. Ik hoop voor je dat hij er ook bij zit. (wordt echter ook soms los aangeboden op MP)

Marnix


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 204
 

De equalizer voor de 901's zat erbij toen ik ze een paar jaar terug van een kennis kreeg.Alleen waren toen de randjes rond de speakers vergaan en heb ze afgelopen jaar zelf voorzien van nieuwe randjes.Zal wel goed klinken denk ik die combinatie.Zal er waarschijnlijk dit wekend mee bezig.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: