Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een paar FB825. Ik begin er alleen een beetje zat van te worden om via marktplaats te zoeken (mensen die astronomische hoge bedragen van 400 euro vragen voor een setje waar de wooferranden gewoon van verteerd zijn). Ook heb ik al iemand gehad die leuk dacht te zijn en dus niet echt een setje 825's had. Het ergste vond ik nog wel iemand die een setje had waarvan hij beweerde dat ze in perfecte staat waren maar de kasten er gewoon niet van uitzagen.
Begin ook steeds meer te snappen waarom mensen hier afzien van marktplaats, iets als krasvrij adverteren en bij aankomst constateren dat het apparaat er gewoon niet uitziet. Maar dat zijn maar kleine krasjes meneer, die ziet u van een afstand echt niet! yeah right....
Wat zou een fatsoenlijk setje FB825's nog op mogen brengen (met verteerde wooferranden)? Omdat ik het setje absoluut perfect wil hebben wil ik ze door Audiolab laten refoamen.
Misschien heeft iemand hier op het forum nog een setje staan? Ik betaal liever hier wat meer dan dat ik op marktplaats met van die flapdrollen moet handelen.
Geen idee...
Ik heb een setje SE's hier staan, zogenaamd in perfecte staat (ook van MP). Ja met een soldeerpistool van 100 Watt en overdadig soldeer kun je een speaker natuurlijk ook repareren... De koperbanen zweven boven de print zo heet hebben ze de dingen gestookt... ZONDE ZONDE ZONDE. π―
P.S.: ben ik ff blij dat ik ze destijds niet gekocht heb. π
Groetjes. π
Je hebt er inderdaad mensen tussenzitten... Zo heb ik wel eens een 2e Yamaha C2 voorversterker gekocht (die van mij had een lelijke postcode gegraveerd van de vorige eigenaar) maar diegene die ik gekocht had bleek dus ook niet in zulke goede staat te zijn als ik dacht, gelukkig was de kap nog in orde (die ik dus nodig had).
Maar van onderen was hij werkelijk helemaal bekrast en ingedeukt, je snapt niet wat mensen soms met die dingen in hun hoofd halen.
zie hier een set FB825:
succes, Wim
Nur abholung, leuk ritje!!
Heel erg bedankt voor je reactie, maar ik vrees dat dat idd een beetje te ver weg is :P.
Via MP krijg ik alleen maar onzinreacties. Had ook al eentje die alle woofers vervangen had (ja de woofers, niet de randen) oftewel het hele geluidsbeeld waarschijnlijk had veranderd :(.
Jammer dat ik een paar maand geleden niet op een set die in enschede stond had toegehapt, hoefde ik alleen de woofferranden van te vervangen...
Nou, heb ze gevonden!!!
Moet er wel een stukje voor kachelen met de auto maar ze zijn het me waard :D.
Op de foto zagen ze er echt goed uit! Alleen die randjes moesten er weer aan geloven :P, maar dat geeft niet.
Waren dat die uit Someren? Da's bij mij in de buurt..
Jah inderdaad, ik moet ze in Someren ophalen :P.