Jongens,
Zijn dat bandtweeters? Of wannabe-bandtweeters?
[%sig%]
Beste Thomas,
Dat is dezelfde Isophase-tweeter als in de DSS930, FB825, FB860 en de FB1000. In zijn opvolger, de FB850 hebben ze een "ronde" Isophase-tweeter geplaats, die ook terug te vinden is in vele Pied Pipers.......
Met vriendelijke groet,
Ton Wijers
[%sig%]
Bericht bewerkt (26-01-2004 17:02)
Ton,
Dank voor de uitleg! Ik dacht ze al te herkennen, maar voor dat bedrag leek het me aannemelijker dat men - net als bij de DRC modellen uit 83 - een gewone dome tweeter in een bandbehuizing hadden gestopt. Maar het is hem dus toch...
[%sig%]
Dus toch....
"Stel boxen Philips FB 821, piekvermogen 300 watt, de band tweeters zijn door een zaak vervangen en heeft er Philips dome tweeters ingezet, vandaar de prijs. "
Ook uit Den Haag, maar op tweede hands.nl
[%sig%]
Heeft de 9430 DRC dan soms ook een isophase tweeter?
Voor de geinteresseerden: zo'n setje staat bij de kringloop in Maastricht. Ik heb ze niet meegenomen omdat ze er slecht uitzagen en ik ging er van uit dat er geen isophase tweeters inzaten.
Groeten Martijn
[%sig%]
Martijn,
WELKE kringloop? Ik rij volgende week even langs π
De 9430 heeft trouwens een dome tweeter echter wel ingebouwd achter een frontje dat verdacht veel op een ribbontweeter frontje lijkt, de 9434 en 9436 hebben een ribbon tweeter..... jammer!
[%sig%]
Hallo Thomas
Ik weet niet hoe die kringloop heet maar ik weet wel de weg.
Als je vanuit het noorden vanaf de A2 komt ga je rechts Maastricht centrum in en dan weer direct rechts (richting Meerssen geloof ik) en dan staat het al aangegeven. Je moet dan ergens links en na het spoor rechts.
Groeten Martijn
MArtijn,
Ik weet waar je bedoelt, ik ga er vandaag of morgen eens kijken π
Groeten!
[%sig%]
En Thomas ?????????????
Het wordt morgen π
Heb vandaag even een collega uit de (PC) nesten moeten helpen...
[%sig%]
Die Thomas, multifunctioneel !
Mensen,
Helaas de 9430's waren al weg in deze winkel. Wel staat er een set 456 en een set 426, deze laatste voor 11,50 EUR.
[%sig%]