Via internet deze site & forum ontdekt, en wie weet kan iemand me helpen!!. Mijn tweeter in een DS544 is kaduuk, en de hobby handelaar hier in Nijmegen zegt dat je daar niet meer aan kan komen.
Wie weet hoe ik aan zo'n ding kan komen??
groetjes, Wim
Het typenummer dat je geeft is die van de middentoner! Deze middentoner kun je inderdaad moeilijk vinden, maar als je een advertentie plaatst op marktplaats moet het nog lukken! Kijk wel even of je nu de middentoner AD 0210/SQ8 of de tweeter (0160 of 0140 of 0163 zoekt).
Succes!
Jan van der Meer
Hoi Jan,
Bedankt voor de snelle reactie. Nee het is echt die middentoner. Overigens staat op de achterkant iets van AD 0211 /Sq8, maar is slecht leesbaar. Het boekje (ik heb twee originele exemplaren overigens..) vermeld dus ..210..
Over die "marktplaats", bedoel je het ander forum "MFB - gevraagd" ?? (Las ik dus net toen ik dit forum ontdekte...)
_Wim_
Je bedoelde middentoner maar je schreef tweeter. SQ = squaker = middentoner.
Met marktplaats wordt bedoeld http://www.marktplaats.nl/
(de doorn in het oog van ebay.nl)
Welk type 544 heb je? Met een vast netsnoer of met een los netsnoer? Bij een los netsnoer moet je de 0210 hebben en bij een vast netsnoer de 0211. Als je een vast netsnoer hebt dan heb ik nog wel een 0211 liggen (een zwarte middentoner). Als je interesse hebt moet je maar even bellen op tel: 0172-478200
Bedankt voor alle reacties. Inmiddels via www.marktplaats.nl diverse aanbiedingen gekregen. (Geweldig gewoon). Waaronder 1 ervan uit mijn woonplaats, dus dat was wel zo gemakkelijk. En ja ik bedoelde de squaker. Het boekje vermelde de 210, maar ik had de 211. En dat klopt met bovenstaande beschrijvinf (vast netsnoer).
Nogmaals iedereen bedankt voor deze enorm vlotte reactie!
_Wim_ En de beste wensen voor 2003!