GEVRAAGD: voor mijn...

Meldingen
Alles wissen

GEVRAAGD: voor mijn N4520 van mijn helaas wijlen pa.

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
504 Bekeken
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Voor mijn N4520 van mijn helaas wijlen pa, zoek ik de volgende onderdelen

1) Twee adaptors (één mag voor 26 cm spoelen, want er zat er maar ééntje bij) die zwarte met witte rand dus orig Philips,
2) Twee aluminium 26 cd spoelen met Philips erop gedrukt,
3) een mooie stofkap,
4) een asje voor een roller (dus van een van de rollers - bandgeleiders noem je dat zo? - die omhoog en omlaag kunnen links en rechts), of zo'n complete roller,
5) één amber kleurige werkende VU-meter, die van mij is namelijk van de eerste serie N4520 en er is later ter vervanging een witte bij geplaatst
6) indien mogelijk maar niet noodzakelijk, drie metalen frontplaten zonder beschadigingen, liefst van de eerste serie met die relief vakken om de knoppen

Iemand, zou er erg blij mee zijn en betaal er een goede prijs voor.

Ik heb geen zin om meerdere slooprecorders aan te schaffen en dan weer te verkopen nadat ik de gezochte items er van heb afgehaald LOL

Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

ik kan je niet helpen sijb,
de adapters en spoelen wellicht nog wel op MP of Ebay DE
voor de onderdelen moet je maar net mazzel hebben dat het los voorbij komt.
Heel af en toe zie je op Ebay DE een N4520 in stukjes, maar als je ziet welke bedragen dat nog worden, is een sloper vinden aantrekkelijker. maar die komen ook niet zo vaak voorbij.
Het duurt vrij lang voordat een N4520 als sloper wordt beschouwd

BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

@Remi wrote:

ik kan je niet helpen sijb,
de adapters en spoelen wellicht nog wel op MP of Ebay DE
voor de onderdelen moet je maar net mazzel hebben dat het los voorbij komt.
Heel af en toe zie je op Ebay DE een N4520 in stukjes, maar als je ziet welke bedragen dat nog worden, is een sloper vinden aantrekkelijker. maar die komen ook niet zo vaak voorbij.
Het duurt vrij lang voordat een N4520 als sloper wordt beschouwd

Krijg op mijn advertenties wel reacties gelukkig, nog geen stofkap maar wel onderdelen. en een ander zoekt ook een sloper en die kunnen we dan samen aanschaffen. Het gaat lukken,

Maar jij hebt al gratis door goed internet onderwijs, mijn recorder aan de praat gekregen, dus geen sorry! 😉

BeantwoordenCiteren
Deel: