Hoi,
Ik ben op zoek naar een stel goed werkende
AH586 of AH587-ers,WIE KAN MIJ HIERAAN HELPEN??
Ik heb me laten vertellen dat dit de twee berere modelen
zijn, is dat zo??
Armand,
Beter, dat bestaat niet. Daar zijn we inmiddels op dit Forum wel achter gekomen! Wat de één geweldig vindt, vindt de ander niet om aan te horen. Feit is dat de 586 en 587 technisch gezien het "modernste" zijn, omdat ze later geproduceerd zijn. De geluidskwaliteit is gewoon een kwestie van smaak.
Heb je al ervaring met MFB luisteren? Wellicht kun je het eens proberen met een setje 544, dit is zonder twijfel het model met de meest gunstige prijs/kwaliteitverhouding.
Groeten!
[%sig%]
Ik zou ook meerdere modellen proberen! Ik heb de 587 zelf gehad en hij klinkt goed! Alleen moet er niet aan gerommeld zijn! Ze zijn storingsgevoelig! En zelf vond ik dat er erg veel ruis uit de tweeter komt. Ik vind PERSOONLIJK de serie van 541,544.567 en 545 beter klinken! En technisch zijn het brammen van speakers. Ik heb ze bijna allemaal gehad en ik blijf zweren bij de 544. En het mooie van deze hobby is dat je je geld gewoon weer terug krijgt. En het klinkt nog perfect ook. Nog een laatste tip: kijk uit voor de befaamde handelaren! Als je meer wilt weten over deze handelaren en de mfb speakers mag je altijd even bellen! (0172-478200). Ik ben sinds een jaar aangestoken met het MFB virus and it feels GREAT!
Groetjes,
Jan
Ik heb nog geen ervaring met de speakers, wel weet ik
dat ik ze altijd wilde hebben want ze stonden in de
platenzaak waar ik altijd kwam en een oom had ze ook.
Het is al lang geleden maar ik kwam laats het oude foldertje tegen van Philips waar ze nog in stonden. Ik heb ooit eens zelf een gewoon setje
boxen gemaakt van Philips, die nog steeds op de kast staan bij mn ouders.
Ik zag laatst ook diverse 544's staan bij marktplaats vandaar weer de
ideeen om er naar op zoek te gaan!
Armand,
Zeker de moeite waard! Wellicht is het handig om vóór aanschaf even het artikel Tips bij Aanschaf MFB te lezen in de categorie MFB Introductie op deze site.
Succes!
[%sig%]
Er staat weer een paartje 544 en een paartje 586 te koop! Die 544 zien er op de foto netjes uit! Alleen weer geen prijs. De 586 is van de befaamde Pandabeer uit Tiel!
Jan