De AR6108 dus. Wie maakt me blij?
Mijn AR6360 is zo zielig alleen......
Zie ook de folder uit 1980 alhier op mfb freaks.
Dat zal een hele goede tuner zijn, helaas heb ik em nog nooit in het echt gezien. Het lijkt me zo'n breedbeeld uitvoering van de bekende miniset.
Overigens heeft mn 180 tuner in de werkplaats plaats gemaakt voor een AR2090. Die bevalt ook zeer goed π
Lijkt me ook een hele toer om eraan te komen, ik heb'm ook nog nooit in levende lijve gezien. De versterker heb ik onlangs op een kringloop gevonden en voor een prikje kunnen kopen. Verkeerd in zeer goede staat. Met de tuner erbij zou het een heel mooi stel geweest zijn. π
ik heb hem aan mijn preamp 280 hangen! klinkt prima!
en ik ben eigenlijk op zoek naar de flips 180 tuner..
dus... ik zou hem best wel willen ruilen voor iets moois!!
Ernst
Amstelveen
Ernst,
Dus jij hebt'm werkelijk?!
Tsja, iets moois....dat is ook zo subjectief. Verzamel je Philips?
Philips verlichting misschien? Uit de 60's/70's? Heb ik....
De 180 heb ik helaas niet, ook nog nooit tegen gekomen.
Heb ook nog een CD104 over. (ik heb aan 1 genoeg)
Heb zelfs ook nog een Philips Evoluon radio in het originele doosje maar weet nog niet of ik die kwijt wil....
Kortom, wat vindt je mooi? Doe een suggestie, ik kan ook nog op zoek gaan naar iets.
kijk, ik gebruik hem als een tuner, dus een tuner in retour zou wenselijk zijn! als je aan een 180 kan komen... past mooi bij mijn 280!!
Ernst
Die 180, als ik'm tegenkom wil ik ruilen. Verkoop van de Aristona tuner geen optie??
Fred,
Tip: er staat een AH180 te koop op marktplaats:
Groeten,
Paul
Dank je, maar de prijs is te hoog om te ruilen met de tuner die ik op het oog heb. (tuner van Ernst waar de FM schakelaar van gebroken is)
Fred, om em van dichtbij te kunnen zien heb ik mijn originele scan van de folder er even bijgepakt.
het plaatje staat hier !
Ik heb een AH180 die ik nooit gebruik ding ziet er prima uit. Liefst ruilen tegen professionele 2 inch mid drivers (ouwe), de membranen hoeven niet 100% te zijn. Als Ernst em wil hebben dan kan ik em dinsdag mee die kant op brengen.
..en die 180 wil ik zeker !! daarom is nu de aristona te koop.
doet het perfect en ziet er netjes uit, alleen is het drukknopje van
de AM toets een stukje afgebroken, maar werkt wel
ik kan foto's op aanvraag versturen, richtprijs is 22 euro.
Ernst
Ernst,
25,50 incl. verzenden okay?
Ook met een gebroken knopje geldt; beter deze dan helemaal niet een!
Fred
doen we!
mail me maar voor de detals!
Ernst