Ik heb een mooie FA951, maar mis de 'brugklemmetjes' (of hoe ze ook maar heten). Ik gebruik de equaliser niet meer en de vorige eigenaar heeft de klemmetjes die je er dan weer in moet drukken, niet bijgeleverd. (De klemmetjes verbinden de 'Processor IN' met de 'Processor OUT'.)
Wie-o-wie heeft nog zoiets liggen of weet waar ik dat kan halen?
Zie ook de foto (die ik trouwens even geleend heb van Marktplaats):
Hoi,
Volgens mij kun je ter vervanging standaard VD 4 of 6mmΒ² (installatiedraad) hiervoor gebruiken. Een stukje afknippen, mooi buigen, even de uiteinden rondschuren en eventueel een beetje vertinnen. Klaar is Kees! π
Edit: misschien kan ik die dingen nog wel bestellen bij een vriend van me (als je originele wilt tenminste). Hebben ze zo'n spul niet in de webshop hierzo? Moet toch haast wel... of???
Groetjes. π
Tja, ik denk nooit zo ingewikkeld : gewoon een kort tulpsnoertje erin duwen en gaan met die banaan π
@m0vieman: als je wilt mag je wel originele bestellen
heb hier nog originele liggen.
tegen verzendkosten komen ze jouw kant op.
ik gebruik ze niet.
dankjewel: ik PM je ff
@ bad santa: Gefeliciteerd nog met je bruiloft.. Enne: helaas de brugklemmetjes die je opgestuurd hebt passen niet (te wijd).
Iemand die nog de originele brugklemmetjes voor de FA951 weet te liggen?
@Dick Welfing wrote:
(te wijd).
Aan een kant weer recht maken en buigen op maat? π
Is toch messing oid..
sta ik ff raar van te kijken.
Hoe kunnen ze te wijd zijn?
Blijkbaar zitten de tulpaansluitingen dichter op elkaar dan bij de versterker waar deze klemmetjes vanaf komen. Ik heb ze even aan een vriend van me meegegeven die ze achter in zijn Yamaha gaat stoppen, misschien dat ze daar passen.
Van welke versterker kwamen deze?
heb je ze er wel goed ingezet, misschien een hele domme, maar ze moeten horizontaal dacht ik π
π hahahaha π , ja hoor: zowΓ¨l horizontaal (zoals op de foto bovenaan in dit topic) als verticaal.. π
Komen uit een marantz versterker.
Type is helaas niet af te lezen deze wordt als eindversterker gebruikt voor de pc. π³
Voorversterker gedeelte heb ik alle knoppen en toetsen weggehaald en gaten opgevult en gespoten.
Ik dacht dat deze brugklemmen universeel waren.
Mijn aanbod staat nog steeds... π
Groetjes. π
@m0vieman wrote:
Mijn aanbod staat nog steeds... π
Dan maak ik daar grÑÑg gebruik van! Je mag me dus erg blij maken en de klemmetjes voor mij bestellen!