Gezocht: een ribbon...

Meldingen
Alles wissen

Gezocht: een ribbon tweeter 8 ohm en alu zijstrip van AH799

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
501 Bekeken
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Hallo,

Ik zoek voor een vriend van mij een ribbon tweeter 8 ohm. Hij luistert al jaren met veel plezier naar zijn zelfbouw boxen, gebouwd met (uiteraard) Philips speakers. Helaas is een eindtrap gaan oscilleren en heeft de tweeter opgeblazen. Wie heeft er nog een liggen. Verder heb ik zelf nog een aluminium stripje nodig dat aan de zijkant van mijn receiver hoort te zitten, type nummer AH708. Ze zitten ook aan de AH799 en N5846. Als iemand wat heeft, laat het dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Willem Roseboom

Citeren
(@herman)
Famed Member

Jeroen heeft een goede tip gegeven voor een stel "sloop" F9638'en elders in vraag en aanbod.

Het zijn zo te zien wel tweeters met witte randjes ipv rood.

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

En inmiddels ook de gegevens doorgestuurd. Tsja, ik heb de laatste tijd sowieso geen tijd, maar als ik wat zie staan wat ik kan gebruiken eventueel dan wil ik het huis nog wel wat voller proppen, met de bedoeling op den duur een keer een mooie set (of 2 sets) 9638-en te maken. Alleen was dit 185 km hier vandaan, en dat zie ik gewoon niet lukken. Meestal zoek ik dan het adres op, maar was het in de gauwighaid vergeten. Combinatie van te druk, te snel, en de laatste tijd ook een half griepje onder de leden. Dan moet je voor je eigen rust en voor het werk van de baas kiezen πŸ˜‰ Gelukkig komt er kerstmis aan... effe tijd... πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
Deel: